יבואני קאדילק מתחילה לשווק את ה-XT6, רכב הפנאי הגדול שלה עם מקום לשבעה נוסעים. תג המחיר עומד על 400 אלף שקל.
4 צפייה בגלריה
קאדילק XT6
קאדילק XT6
(צילום: ניר בן זקן)
ה-XT6 משתמש בפלטפורמה הנושאת גם את שברולט טראוורס למשל, אך בהשוואה לרכב הפנאי הגדול של המותג העממי הוא קצר ב-14.5 ס"מ (504 ס"מ), צר ב-3 ס"מ (196 ס"מ), נמוך ב-2 ס"מ (177.5 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים קטן ב-21 ס"מ (286 ס"מ). תא המטען קטן משמעותית מאחיו מבית – רק 357 ליטר כשכל המושבים בשימוש, לעומת 856 ליטר בשברולט. תא הנוסעים ברכב ששיווקו החל כולל ספסל בשורה השנייה. בעתיד הקרוב תוצע גם אפשרות לצמד "מושבי קפטן" מהודרים במקום הספסל הסטנדרטי.
4 צפייה בגלריה
קאדילק XT6
קאדילק XT6
(צילום: ניר בן זקן)
יחידה ההנעה היא המוכרת של הקונצרן, מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר עם 310 כ"ס, תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. המנוע מנתק שתי בוכנות בעומס נמוך במטרה לחסוך בדלק.
רשימת האבזור של גרסת הבסיס עשירה וכוללת מסך מגע ("8) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, טעינה אלחוטית ושישה שקעי USB, מערכת מצלמות היקפיות, תצוגת נתונים עלית, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים עם פתחים לכל שורות המושבים, מערכת שמע של Bose, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום (גם לשורה השניה) וקירור, מנופי שליטה ידנית בהילוכים מאחורי ההגה, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "20.
4 צפייה בגלריה
קאדילק XT6
קאדילק XT6
(צילום: ניר בן זקן)
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת (כולל תנועה חוצה מאחור), תאורה דינמית וגם מערכת להתראה על שכחת ילדים במושב האחורי. גרסת האבזור הבכירה ('ספורט', ב-440 אלף שקל) מוסיפה בולמי זעזועים אדפטיביים המאפשרים קשיחות משתנה ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני (של GKN) עם הכוונת מומנט.