בשנים האחרונות נראה כי עולם הרכב ממוקד יותר ויותר בצמצום צריכת דלק ופליטת מזהמים בדגמים חדשים, תוך שימוש ביחידות הנעה צנועות ושילוב הנעה אלטרנטיבית לצד מנועי בעירה פנימית מוקטנים. גם יונדאי היא חלק מהמהלך המתבקש, אלא שדווקא כעת היא מרחיבה את היצע המכוניות הספורטיביות, ועומדת לצרף ל-i30N המשווקת גם כאן, אחות קטנה - i20N. עד אז היא חושפת את גרסת הקצה לסופר-מיני במבחני נהיגה אחרונים. מהיבואנית נמסר כי שיווק מקומי ייבחן בחיוב.
התמונות שמפרסמת יונדאי הם מניסויי נהיגה במזג אוויר חורפי שנערכו מוקדם יותר השנה בצפון שבדיה, מגרש המשחקים המוכר של יצרניות בעולם הרכב בו נבחנות מערכות בתנאי קיצון של שלג, קרח וטמפרטורות נמוכות במיוחד. נהג המבחן - לפחות באופן רשמי - של יונדאי היה לא אחר מתיירי נויביל, הנוהג עבור היצרנית באליפות העולם בראלי. לדבריו, "זו מכונית מאוד מעניינת, מדויקת וקלה לשליטה. המנוע מאיץ יפה מאוד ומפיק סאונד מעניין".
יונדאי לא מפרסמת בינתיים כל מידע טכני, וגם התמונות של המכונית תחת כיסויי הסוואה לא מאפשרות הצצה לשינויים בהשוואה ל-i20 הרגילה. כן ניתן להבחין בחישוקים שונים עם קאליפרים צבועי אדום ודיסקים מוגדלים, וצינור מפלט כפול מאחור.
יש להניח כי יחידת ההנעה של ה-i20N תבוסס על מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטר המוכר של הקונצרן, עם הספק שצפוי להיות גבוה במעט מ-200 כ"ס - בדומה למתחרות הישירות – פולקסווגן פולו GTI ופורד פיאסטה ST. תהיה תיבת שישה הילוכים ידנית ובשלב מאוחר יותר כנראה צפויה תיבה כפולת-מצמד חדשה שהציגה יונדאי לאחרונה. אפשר לצפות גם למערך מתלים מוקשח, הגה בכיול שונה, דיפרנציאל מוגבל החלקה וסביבת נהג ספורטיבית יותר.