חטיבת הביצועים של יונדאי חושפת וולוסטר N המשווקת בארה"ב, מעתה עם תיבת הילוכים כפולת-מצמד חדשה, אשר תגיע גם ל-i30N המשווקת באירופה. ביבואנית המותג לישראל לא יודעים לומר מתי תגיע ארצה. בכך צפויה הקומפקטית החמה לפנות לקהל רחב מבעבר, בדומה למתחרות אירופאיות כמו קופרה לאון, פולקסווגן גולף GTI ורנו מגאן RS המוצעות עם תיבה דומה.

תיבת ההילוכים היא מסוג מצמד-כפול (רטוב) ומונה שמונה יחסים, בהשוואה לשבעה במתחרות של קונצרן פולקסווגן, או שישה ברנו. התיבה כוללת גם מערכת בקרת שיגור, עם אפשרות לקביעה ידנית של מידת הסל"ד הרצויה. המנוע עצמו נותר ללא שינוי, 2.0 ליטר מוגדש עם 275 כ"ס בגרסת הביצועים המשווקת אצלנו, אם כי לא ברור האם התיבה החדשה תוצע גם בגרסת הבסיס עם 250 כ"ס.
נתון מעניין הוא הזינוק ל-100 קמ"ש בוולסטר אשר לדברי יונדאי עומד על 5.6 שניות, שיפור של חצי שניה לעומת תיבת השישה הילוכים הידנית. יש להניח שגם ה-i30N תזנק במהירות כזו, שכן הנתון לתיבות הידניות של שני הדגמים זהה. בכך היא צפויה להיות המהירה בקטגוריה במיאוץ הקלאסי, 0.2 שניות פחות מהונדה סיוויק טייפ R ורנו מגאן RS.
שינויים נוספים כוללים מתג NGS על ההגה (ר"ת N Grin Shift), כאשר 'Grin' מתייחס ל'חיוך' של שביעות רצון מצד הנהג. מתג זה מאפשר, בדומה למקובל בפורשה, גדישת יתר ל-20 שניות המעלה את המומנט ב-7% ו-2.5 קג"מ (ל-38.5) לצורך עקיפה מהירה למשל. מבחינת מראה אין שינוים אך סביבת הנהג כוללת כעת בורר הילוכים שונה ומנופי שליטה ידנית בתיבה מאחורי ההגה. לראשונה מוצעים כאופציה מושבי ספורט חדשים המקנים תמיכה משופרת, עם ריפוד אלקנטרה ומשקל עצמי נמוך ב-2 ק"ג ממושבים רגילים.