קיה חשפה תמונות ופרטים ראשונים על קרניבל חדש, דור רביעי למינוואן הקוריאני המשווק בצפון אמריקה תחת השם 'סדונה'. בצד השני של האטלנטי הוא יתמודד מול מתחרים כמו טויוטה סיינה החדש והונדה אודיסי, אצלנו יתחרה בעיקר בקרייזלר פאסיפיקה החל מהרבעון הראשון של 2021.
במפתיע בחרה היצרנית הקוריאנית לחשוף את הרכב החדש, דור רביעי למוביל הנוסעים הגדול, בשני מהלכים כאשר הראשון שבהם מציג את המראה החדש, בעוד תא הנוסעים החשוב יותר וכמובן נתונים טכניים, ימתינו לפעימה הבאה במטרה להגדיל את החשיפה. קיה כן מבטיחה מרחב פנימי גדול יותר כנגזר מבסיס גלגלים ארוך מבעבר. קיה לא מפרסמת בינתיים אילו יחידות ההנעה יוצעו, אך ל-ynet נודע כי הוא יכלול מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית וטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר עם תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד.
הפעם האחרונה בה הוצע מנוע דיזל במיניוואן הקוריאני היה בדור השני של הקרניבל, לפני שמונה שנים, וחזרתו להיצע עשויה להפוך אותו לאטרקטיבי מבעבר שכן הוא צפוי להיות כך חסכוני משמעותית מבחינת צריכת דלק. בהמשך יצטרפו להיצע גם יחידות היברידיות והיברידיות-נטענות על בסיס מנוע 1.6 ליטר מוגדש, בדומה למתחרים מבית טויוטה וקרייזלר.