טויוטה חושפת סיינה חדשה, דור רביעי למינוואן הגדול והמצליח עם מקום לשמונה נוסעים, המתמודד בצפון אמריקה מול מתחרים כמו הונדה אודיסי (שאינו משווק כאן), קרייזלר פסיפיקה וקיה קרניבל שכן משווקים בישראל. ביוניון מוטורס, היבואנית לישראל, החליטו בעבר שלא לייבאו וכך יהיה גם כעת. המשמעות: הסיינה שכיכב בערוצי הייבוא האישי והמקביל - עם תג-מחיר מקומי של פחות מ-300 אלף שקלים - עם מאות מכוניות שנחתו כאן, ימשיך לעשות כך גם בעתיד, בעיקר לאחר שעבר שדרוג מקיף.
מראה הסיינה החדש דינמי משמעותית מקודמו, והוא נעדר חזות מגושמת בדומה למתחריו. גם תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותית והוא אמור להיות כעת איכותי יותר, לרבות גלגל הגה שונה, צג נתונים ("7) במרכז לוח המחוונים ומסך מגע גדול ("9) במרכז הקונסולה, עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto.
הסיינה המצליח שנתפס בצפון אמריקה כרכב משפחתי בגודל בינוני, מציג בנוסף תא אחסון ענק בין המושבים שחלקו האחורי כולל מקרר ושואב אבק - לטענת טויוטה, שני פיצ'רים ייחודים בקטגוריה. עוד ברשימת האופציות: מפתח חכם המאפשר גם פתיחה של דלתות הצד החשמליות, מערכת שמע מקיפה של JBL ואפשרות להחלפת הספסל בשורה האמצעית בצמד כורסאות עם הדום לרגליים ותנועה של למעלה מ-60 ס"מ לפנים-אחור.
טויוטה תציעה את הסיינה עם מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות האבזור, לרבות 10 כריות אויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, זיהוי תמרורים והתראת שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.
הסיינה משתמשת בפלטפורמת GA-K של היצרנית בדומה לדגמים גדולים של המותג ולקסוס ES. היא אמורה להיות קשיחה מזו של הדגם היוצא, כעת עם מתלה אחורי רב-חיבורי מתקדם לעומת קורת מתח בסיסית בסיינה היוצאת. נוחות הנסיעה, בידוד הרעשים וההתנהגות הכביש אמורים לצאת מכך נשכרים.
הסיינה תוצע רק עם יחידת הנעה היבירידית המשלבת בין מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר ושני מנועים חשמליים בתפוקה משולבת של 243 כ"ס. ההנעה קדמית ותיבת ההילוכים רציפה. בנוסף תוצע גם גרסת הנעה כפולה עם מנוע חשמלי נוסף לגלגלים האחוריים המיועדת בעיקר למדינות הצפוניות בעלות אקלים חורפי קיצוני.
בנוסף חשפה טויוטה גם את הוונזה, שחוזר לאולמות התצוגה ביבשת החדשה אחרי חמש שנות היעדרות. למעשה מדובר בגרסה זהה להרייר המשווק ביפן, ואמור לגשר בצפון אמריקה על הפער בין ראב4 להיילנדר. מתחרים אפשריים: פורד אדג' ושברולט בלייזר.
לוונזה בסיס הגלגלים ורוחב זהים לראב4 (269 ו-185.5 ס"מ בהתאמה), אבל הוא ארוך ממנו ב-14 ס"מ (474 ס"מ) ונמוך ב-2.5 ס"מ. העיצוב החיצוני וסביבת הנהג זהים לגרסה היפנית, לרבות צג נתונים דיגיטלי במרכז לוח המחוונים מסך מגע גדול ("12.3) בחלקה העליון של הקונסולה.
יחידת ההנעה היחידה עימה הוא ישווק בצפון תהיה כפולת-הנעה המשלבת מנוע בנזין 2.5 ליטר ושני מנועים חשמליים, הנעה קדמית ותיבת הילוכים רציפה, עם מנוע חשמלי נוסף המחובר לגלגלים האחוריים ומאפשר הנעה כפולה. התפוקה המשולבת עומד על 219 כ"ס.