מיני מציגה מתיחת פנים לקאנטרימן, הדגם הגדול ביותר שמייצר המותג מבית ב.מ.וו, חבר בקטגוריה הכוללת גם את אודי Q2 ולקסוס UX. לישראל הוא יגיע בתחילת השנה.
השינויים העיצובים צנועים למדי, מסתכמים בפגוש קדמי שונה עם פתחי אוורור גדולים בקצוות, יחידות תאורה עדכניות מלפנים ומאחור עם סמל דגל בריטניה, חישוקים בעיצוב שונה ואפשרות בחירה בשחור מבריק במקום גימורי ניקל. בתא הנוסעים יש כעת מסך מסע ("8.8) בקונסולה המרכזית במקום צג צנוע ("6.5) עם לוח מחוונים דיגיטלי.
מנועי הטורבו בנזין המשווקים כאן – שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר בקופר (136 כ"ס) וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (178 כ"ס) בקופר S, מקבלים סעפת פליטה שונה המאפשרת קירור יעיל יותר למגדש הטורבו, משפרת את הנצילות ומאפשרת בכך להפחית במעט את פליטת המזהמים.
גרסת קופר SE היברידית-נטענת ממשיכה לשלב בין מנוע טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר המחובר לגלגלים הקדמיים בעזרת תיבת שישה הילוכים אוטומטית, ומנוע חשמלי המחובר ישירות לגלגלים האחוריים. התפוקה המשולבת עומדת על 220 כ"ס המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות, 196 קמ"ש מרביים. טווח הנסיעה הנקי מזיהום עומד על בין 55 ל-61 ק"מ.