טויוטה חשפה דור חדש להרייר, רכב פנאי ששווק בעבר רק ביפן אך כעת עשוי להגיע לאירופה. בעבר חלק ההרייר פלטפורמה עם לקסוס RX (דור ראשון ושני), החל מהדגם היוצא הוא מבוסס על ראב4.
ההרייר חולק את פלטפורמת TNGA מסדרת הדגמים הגדולים של המותג (GA-K) עם ראב4 העדכני. לעומת הדגם היוצא היא כוללת מרכב קשיח יותר ומרכז כובד מונמך המאפשר לדברי טויוטה יכולת דינמית גבוהה מבעבר. בסיס הגלגלים והרוחב זהים לראב4 (269 ו-185.5 ס"מ בהתאמה), אבל הוא ארוך ב-14 ס"מ (474 ס"מ) ונמוך ב-2.5 ס"מ. למרות הגידול בממד האורך, הוא לא מציע שורת מושבים שלישית.
גם יחידות ההנעה זהות – 2.0 ליטר בנזין (171 כ"ס) או היבירידי המשלב בין מנוע בנזין 2.5 ליטר למנוע חשמלי (218 כ"ס) בשידוך לתיבת אוטומטית רציפה. שני המנועים מוצעים עם ההנעה קדמית או כפולה-קבועה כאופציה, בגרסה ההיברידית היא מתקבלת הודות למנוע חשמלי נוסף המחובר ישירות לגלגלים האחוריים.
השינוי העיקרי בהשוואה לרכב הפנאי המוכר לנו הוא בעיצוב המותאם - כך טויוטה - לטעם הקהל היפני, לרבות יחידות תאורה צרות מלפנים המשתלבות בסבכה קדמית ואחוריות המתוחות לכל רוחב דלת תא המטען.
עיצוב הפנים וסביבת הנהג כוללים הגה ולוח מחוונים עם צג נתונים דיגיטלי במרכזו בדומה לראב4, אבל הקונסולה המרכזית בעיצוב שונה ומעליה מסך מגע גדול יותר ("12.3 לעומת "8). בנוסף יש ריפודי ודיפונים יוקרתיים יותר, מראה מרכזית המקרינה את התמונה ממצלמת הנסיעה לאחור, חלון שמש פנוראמי ומערכת שמע של JBL.
טויוטה מציינת כי תוספת חומרי בידוד וחלונות שונים אמורים להפחית רעשי רוח ודרך וכי מערכת בקרת היציבות כויילה מחדש.