קופרה, חטיבת הביצועים של סיאט, חושפת רשמית את הפורמנטור, רכב פנאי ראשון וייחודי לה בשונה מלאון ואטקה המשווקים גם תחת מותג סיאט. בצ'מפיון מוטורס, יבואנית קופרה לישראל, עדיין בוחנים את אפשרות השיווק המקומי.
גרסת הייצור הסדרתי שומרת על עיצוב כמעט-זהה למכונית התצוגה שנחשפה לפני כשנה, עם יחידות תאורה ראשיות צרות בחזית ופנסי ערפל עגולים, פתחי אוורור מודגשים בפגוש וסבכה בולטת. בתי הגלגלים (בעיקר האחוריים) מודגשים, מכילים חישוקי "19 ואילו השמשה האחורית משתפלת בחדות לאחור לטובת מראה דמוי-קופה, יחידות תאורה מאחור נמתחות לכל רוחב דלת תא המטען והפגוש האחורי כולל צמד יציאות מפלט כפולות עם מסיט אוויר תחתי.
סביבת הנהג דומה לקופרה לאון - הגה שלוש צלעות שטוח בחלקו התחתון הכולל גם מתג התנעה ובורר מצבי נהיגה, בעוד מאחור יש לוח מחוונים דיגיטאלי ולמטה ממוקם בורר הילוכים צנוע ממדים. בנוסף יש מסך מגע גדול ("12) בחלקה העליון של הקונסולה.
בהשוואה לאטקה קופרה המהווה לו בסיס הוא ארוך ב-7.5 ס"מ (445 ס"מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-5 ס"מ (268 ס"מ) וממד גובה צנוע ב-11.5 ס"מ (151 ס"מ). תא המטען הוקרב במעט על מזבח העיצוב והוא קטן ב-35 ליטר (450 ליטר).
הפורמנטור יוצע עם יחידת הנעה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר (150 כ"ס) ומנוע חשמלי (115 כ"ס) עם תפוקה משולבת של 245 כ"ס. השידוך הוא לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד והנעה היא קדמית. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 13 קוט"ש מאפשרים 50 ק"מ נקיים מזיהום.
בנוסף יוצע מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכר של פולקסווגן (EA888) המפיק 310 כ"ס משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. שני הדגמים מקבלים מערכת מיתלים הנתמכת בבולמי זעזועים אדפטיביים וכאופציה יוצעו בלמים קדמיים גדולים יותר של ברמבו.