אופל ממשיכה לחשוף תמונות ופרטים על מוקה חדש, דור שני לרכב הפנאי הקטן של היצרנית. באירופה הוא צפוי להגיע לאולמות התצוגה בתחילת 2021 ולדברי היבואנית, לובינסקי, הוא ינחת כאן במהלך המחצית הראשונה של השנה.
רכב הפנאי סיים לאחרונה סדרת ניסויי נהיגה בקוטב הצפוני במסגרתם נבחנו בעיקר מערכות אלקטרוניות בתנאי שלג וקרח. סט נוסף של מבחנים התבצע במסלול הניסויים של היצרנית בדודנהופן, הסמוך לפרנקפורט. שם נבחנו מערכות המיתלים וההיגוי. באופל לא מסתירים את הייעוד - הדגם המהנה ביותר לנהיגה בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים.
בתמונות שפרסמה היצרנית, עדיין תחת מדבקות הסוואה, מזכיר המוקה החדש את ה-GT X אקספרימנטל קונספט, עם מכסה מנוע גדול יחסית וחרטום אגרסיבי. הצללית כולה נראית מודרנית ודינמית בהרבה מהמוקה היוצא.
כבסיס משמשת פלטפורמת CMP המשותפת לפיז'ו 2008, וזו גם מאפשרת דיאטת משקל רצחנית של לא פחות מ-120 ק"ג בהתאם לגרסה. אופל מציינת שגם מרכז הכובד הונמך והקשיחות המבנית שופרה - מתכון טוב לנוחות נסיעה ויכולת דינמית גבוהות מהדגם היוצא לפחות. בסיס הגלגלים ישאר ללא שינוי (255.5 ס"מ), אך תכנון מרחב פנים יעיל יותר אמור להגדיל את מרחב המחיה.
יחידות ההנעה יהיו המוכרות של הקונצרן, לרבות בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ותיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות. ההנעה תהיה קדמית בלבד, בשונה מהדגם היוצא - תחת מדי GM - שהציע אופציה להנעה כפולה-קבועה.
בנוסף תפויה יחידת הנעה חשמלית שבדומה לדגמים חשמליים אחרים של הקונצרן (אופל קורסה, פיז'ו 208 ו-2008), תפיק 136 כ"ס ואמורה לאפשר טווח נסיעה של כ-300 ק"מ. אופל מציינת כי מיקום המצברים מתחת לרצפה מאפשר חלוקת משקל טובה עוד יותר, ומוסיף כ-30% לקשיחות המבנית.