קן בלוק, מנהגי המירוץ המפורסמים בעולם וכוכב רשת עם מיליוני מעריצים ועוקבים, נהרג אתמול (יום ב') במהלך רכיבה באופנוע שלג במחוז ווסאץ', יוטה. לפי משרד השריף המקומי, בלוק רכב במדרון תלול כאשר הכלי התהפך ונחת עליו. מותו נקבע במקום. "אנחנו מצטערים לאשר שקן בלוק נהרג היום בתאונה", נמסר מקבוצת Hoonigan Racing שהייתה בבעלותו של נהג המרוצים. בלוק היה בן 55 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.
בלוק היה מנהגי המירוץ המפורסמים בעולם, אבל לא בזכות הישגיו במרוצי ראלי שונים בהם השתתף. הפרסום האדיר לו זכה הגיע הודות לסדרת סרטוני נהיגה שצולמו במקומות שונים בעולם וזכו ליותר ממיליארד צפיות. הוא נחשב בכך לפורץ דרך ושימש השראה לנהגים אחרים שביצעו הפקות של סרטי נהיגה דומים.
הסרטון הראשון בסדרה הופק ב-2008 בשיתוף סובארו בשדה תעופה נטוש בארה"ב. שנתיים לאחר מכן עבר בלוק לשתף פעולה עם פורד, והפיק סרטים רבים עם דגמים שונים שלה. באותן שנים התחרה במימון היצרנית האמריקאית גם במרוצי ראלי שונים, כולל אליפות אמריקה ואליפות העולם, WRC. בדיוק לפני שנה עבר בלוק למותג אודי והפיק איתה סרטון ג'ימקנה ברחובות לאס וגאס, עם אב טיפוס שבנתה היצרנית הגרמנית במיוחד עבורו.
בלוק נחשב לאשף השליטה בכלי הרכב בהם נהג, אך גם לחסר פחד ובעל יכולת בימוי נדירה. הפקות הווידאו עליהן היה חתום התאפיינו בביצועים מסמרי שיער, בלתי נתפסים עבור הנהג הרגיל אך מאתגרים במיוחד גם עבור נהגי מירוץ מקצועיים.