בקצר:
  • גם בדור השני תשווק ה-M2 עם הנעה אחורית וגיר ידני
  • תהיה אחרונה להשתמש במנוע נטול כל סיוע חשמלי
  • צפויה להגיע ארצה, אך עדיין לא ברור מתי
הב.מ.וו האחרונה: עבור חסידי המותג האדוקים, ה-M2 נחשבת לביצועיסטית אמיתית אחרונה מבית ב.מ.וו. נכון, הבווארים מייצרים בשנים האחרונות מכוניות מהירות מאי פעם, אבל אלה זוכות לביקורת על פחות מדי מעורבות נהג וריגוש. מילא בדגמים הרגילים, אך גם כאשר מדובר בדגמי M נחשקים כמו M3 ו-M5. אלה הפכו גדולים, נוחים, קלים יותר לנהיגה, אבל פחות מסעירים מבעבר. היחידה ששמרה על המוניטין נותרה דווקא הקטנה במשפחה, ה-M2 הוותיקה.
הבעיה, היא מאוד ותיקה ונדרשת לפנות מקום לדור חדש. אבל בניגוד לחששות, הוא עומד לשמור על התמהיל הקלאסי, ויימנע מתוספות מלאכותיות ומכבידות. כך מקווה ב.מ.וו להמשיך ולפנות לאותו גרעין קשה של לקוחות המעוניינים במכוניות מסעירות, עם מנוע בנזין חזק מלפנים, הנעה מאחור, וזהו. הייצור יהיה במפעל החברה בסן לואיס, מקסיקו, לצד סדרה 2 קופה שתשמש לה בסיס.
M2 Take2: בתמונות שמשחררת ב.מ.וו נראה אב טיפוס מוכן לייצור כשהוא עוטה מדבקות הסוואה שמטרתן הסתרת המראה הסדרתי. אבל בכל זאת הוא מאפשר לזהות פגושים אגרסיביים יותר מסדרה 2 הנוכחית עם פתחי קירור גדולים מלפנים ומסיט אוויר עם רביעיית מפלטים מאחור, וכנפיים מורחבות שמטרתן יצירת מקום למפסק סרנים נדיב יותר וצמיגים רחבים.
בחרטום יוצב מנוע שישה הצילינדרים המוגדש בנפח 3.0 ליטר שמניע גם M3 ו-M4 עדכניות (מכונה S58), אך ההספק 'ישונמך' לכ-450 כ"ס. ההנעה תהיה אחורית כמובן עם תיבת שישה הילוכים ידנית, אך עוד לא ברור האם התיבה האוטומטית תהיה פלנטרית עם שמונה יחסים כמו ב-M3, או כפולת מצמד עם שבעה יחסים כמו ב-M2 היוצאת.
מה אנחנו חושבים: ה-M2 החדשה מדווחת לחסידי המותג כי ב.מ.וו לא שכחה אותם, ועל הדרך היא מסתמנת כאחרונה מבית חטיבת הביצועים ים המתכון הטהור של דגמי עבר. ללא סוללות מכבידות, עם דגש על חווית נהיגה. נותר לנו רק לקוות שהיא תגיע לכביש (גם שלנו) כמה שיותר מהר.