תשעה חודשים אחרי הצגת בכורה בתערוכת CES בלאס-וגאס, שברולט חושפת פרטים נוספים על אקווינוקס EV, דגם חשמלי שלישי של היצרנית אחרי בלייזר EV וסילברדו EV. הוא גם יהיה החשמלי הזול ביותר עם תג-מחיר שמתחיל בארה"ב ב-30 אלף דולר, דומה למחיר אקווינוקס בנזין בגרסת האבזור האמצעית. שיווק מקומי צפוי רק בעוד שנתיים.
האקווינוקס יתבסס על פלטפורמת אולטיום הייעודית לרכב חשמלי של קונצרן GM, ואין לו כמובן כל קשר לאקווינוקס בנזין הוותיק המשווק כיום - למעט השם. הוא יוצע עם אפשרות בחירה בין כמה מערכות מצבר-מנוע. החל במנוע חשמלי קדמי בודד עם 210 כ"ס, הנעה קדמית וטווח נסיעה של 400 ק"מ עם מצברים קטנים, או 480 ק"מ עם גדולים. גרסה כפולת-הנעה תשתמש בשני מנועים חשמליים עם 290 כ"ס, וטווח נסיעה של 450 ק"מ.
לכל הגרסאות מערכת בלימה רגנרטיבית. מטען פנימי של 11.5 קילוואט מאפשר תוספת של כ-54 ק"מ לשעת טעינה בעמדת AC. מטען פנימי עם 19.2 קילוואט יוצע ברמת הגימור הגבוהה ביותר ויאפשר טעינה של כ-82 ק"מ בשעה. טעינת מהירה (150DC) תאפשר תוספת 112 ק"מ ב-10 דקות בלבד.
העיצוב החיצוני כבר נחשף בתחילת השנה, עם מקדם גרר נמוך ביחס למקובל בקטגוריה. סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("11) ומסך מגע המוצב בסמוך לו ומופנה בזווית לכיוון הנהג ("11 בגרסאות הבסיס, "17.7 בגרסאות הבכירות). רשימת האבזור האופציונלי כוללת כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, תצוגת נתונים עילית, תא מטען חשמלי, מצלמות היקפיות, מראה מרכזית דיגיטלית ועוד.
אבזור הבטיחות כולל כציוד תקני בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), תיקון סטייה מנתיב, התרעת על רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי. מערכת "סופר-קרוז" המאפשרת נהיגה חצי-אוטונומית לאורך כ-640 אלף ק"מ של כבישים מהירים בצפון אמריקה תוצע כאופציה בתוספת תשלום.