יונדאי חושפת גרסת N-ליין לאלנטרה החדשה, פעם ראשונה בה זוכה המשפחתית הקוריאנית לגרסת ביצועים, כחלק מהתרחבות היצע הדגמים של חטיבת N הצעירה. מהיבואנית נמסר כי השיווק נמצא בבחינה.
בדומה לדגמי S באודי או M-פרפורמנס בב.מ.וו, גרסאות N-ליין ביונדאי אמורות לגשר על הפער שבין הדגמים הרגילים לדגמי הקצה הספורטיביים. במקרה של האלנטרה היא צפויה לקבל מנוע בנזין מוגדש, ככל הנראה יחידה דומה לזו בה מצוידת ה-i30 N-ליין, ארבעה צילינדרים בנפח 1.6 ליטר עם 204 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד. בעתיד עשויה להגיע גם גרסת N אמיתית עם מנוע 2.0 ליטר 275 כ"ס בו מצוידת ה-i30N המשווקת באירופה.
התמונות שפרסמה היצרנית חושפות את המכונית עדיין תחת מעטה הסוואה כמקובל בניסויי נהיגה. מה יהיה שונה מגרסאות רגילות? כנראה פגושים, צמד יציאות מפלט בולטות מאחור וחישוקי "18 יחודיים. בתא הנוסעים יש תפרים אדומים לדיפונים ומנופי שליטה ידנית מההגה בהילוכים בגימור דמוי אלומיניום.
עוד ניתן להבחין כי מכונית הניסוי עוטה צמיגים גודייר איגל F1, גומי דביק יחסית בו עשות לרוב שימוש מכוניות ספורטיביות. ניתן לשער שגם מערכת הבלימה תהיה משודרגת, והמיתלים וההגה יזכו לכיול שונה.