יצרנית רכבי הספורט הבריטית חושפת מכונית-על קיצונית, נטולת גג וחלונות המכונה אלווה. הייצור יוגבל ל-399 יחידות עם תג מחיר של 1.5 מיליון פאונד, כ-6.7 מיליון שקל לפני מיסים.

האלווה היא דגם רביעי של מקלארן ב"סדרה האולטימטיבית", הקיצונית והיקרה ביותר מבין דגמי החברה וכוללת גם את ה-P1, סנה וספיד-טייל. בשונה מהן מדובר במכונית פתוחה ראשונה בסדרה האקזוטית, שעוצבה בהשראת מכוניות המירוץ של היצרנית משנות השישים.

כמו שאר דגמי היצרנית גם היא עושה שימוש בקרבון, לשלדה ולחלקי מרכב המעוצבים בכדי לאפשר יעילות אווירודינמית מיטבית. פיצ'ר ייחודי הוא כונסי אוויר במרכז המכסה הקדמי מאפשר בכך הזרמה של האוויר מעל לתא הנוסעים, מייצר סוג של "בועה" מעל הנהג והנוסע ומקטין את זרימת הרוח לפניהם.
תא הנוסעים ספרטני, מוותר כמובן על מיזוג או מערכת שמע וכולל צמד מושבים ספורטיביים עשויים קרבון, הגה שלוש צלעות נטול מתגים עם מנופי שליטה ידנית בהילוכים, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ("8) לשליטה במערכות השונות ואפשרות לנתוני טלמטריה המופנה בזווית כלפי הנהג.

יחידת ההנעה היא V8 בנפח 4.0 ליטר טווין-טורבו המוכרת של היצרנית, כאן עם תפוקה של 815 כ"ס, בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה אחורית כמובן. הנתונים המלאים טרם פורסמו, אולם מקלארן מציינת כי הזינוק ל-100 קמ"ש אורך פחות משלוש שניות ול-200 קמ"ש היא תגיע תוך 6.7 שניות, עשירית שנייה מהר יותר מהסנה.