ב.מ.וו מעדכנת את ה-M5, דור שישי של גרסת קצה למכונית הסלון הבווארית. לישראל היא תגיע במהלך החציון הראשון של 2021.
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5
העדכון שעברה דומה לזה של סדרה 5 המהווה לה בסיס, עם שינויים עיצוביים קלים - בעיקר בחזית. בתא הנוסעים יש גרפיקה שונה ללוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3), מסך מגע גדול ("12.3 לעומת "10.25) ומתגים שונים ונוחים יותר לשליטה - כך היצרנית - במצבי הנהיגה.
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5
בשונה מהערכות ראשוניות לפיהן תהנה המכונית המהירה מתוספת כוח, המנוע הגרמני נותר ללא שינוי. V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר בשתי רמות הספק: 600 כ"ס ב-M5 רגילה או 625 כ"ס בגרסת קומפטישן. תיבת שמונה הילוכים אוטומטית תעביר כוח לארבעה גלגלים, כבעבר עם אפשרות לשלושה מצבים - 4WD לאחיזה מרבית בנהיגת רגילה, 4WD-ספורט בה עובר מרבית הכוח לגלגלים אחוריים ולפנים רק בעת הצורך (אובדן אחיזה), ו-2WD עם הנעה אחורית בלבד.
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5
גם הביצועים נותרו ללא שינוי – זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ול-200 קמ"ש ב-11.1 שניות, בעוד הקומפטישן תסיים את המירוץ הקלאסי ב-3.3 שניות ותחצה 200 קמ"ש ב-10.8 שניות. המהירות המרבית לשתי הגרסאות עומדת על 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית או 305 קמ"ש אם תבחרו להסיר אותה. לדברי היצרנית, ה-M5 תצויד בבולמי זעזועים חדשים מה-M8 גראן-קופה עם כיול שונה למתלים. שינויים אלה אמורים לשפר את נוחות הנסיעה במהירות גבוהה ואת ההתנהגות במצבי קיצון.