דלק מוטורס מרחיבה את היצע גרסאות הפוקוס החדשה (דור רביעי) עם גרסת סדאן בעלת ארבע דלתות ומנוע בנזין או דיזל. המחיר: 130 אלף ו-134 אלף שקלים בההתאמה. גרסת האצ'בק ששווקה עד כה ברמת גימור אקטיב X עם איפור קרבי בדומה לרכבי פנאי והגבהה קלה, תשווק מעתה גם כ-ST-ליין עם תוספות מראה ספורטיביות ובמחיר שיתחיל אף הוא ב-130 אלף שקלים. בפורד יעניקו הנחה של 4,000 שקלים לרוכשים בחודש הקרוב.
גרסת הסדאן תשווק עם מנוע טורבו-בנזין בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 125 כ"ס, וטורבו-דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 120 כ"ס. בשני המקרים ישודכו המנועים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הבנזין יזנק ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות והדיזל ב-11.1 שניות ואילו צריכת הדלק הרשמית עומדת על 19.7 ק"מ לליטר בנזין ו-25.7 ק"מ לליטר סולר.
בסיס הגלגלים של הסדאן עומד על 270 ס"מ בדומה לשאר גרסאות הפוקוס, עם נפח תא מטען של 511 ליטר. הסדאן תשווק ברמת האבזור טיטניום עם רשימת אבזור הכוללת מסך מגע "8 עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב (כולל סיוע בהיגוי להתחמקות ממכשול), בקרת שיוט אדפטיבית, התראה לערנות נהג ותאורה דינמית עוקבת פניה.
בנוסף תוצע גרסת האצ'בק גם ברמת הגימור ST-ליין, עם אלמנטים עיצוביים בהשראת פוקוס ST הסופר-ספורטיבית שאינה משווקת כאן. השינויים העיצוביים כוללים פגושים וחישוקים (עדיין "17), בעוד שבתא הנוסעים יש הגה שטוח בחלקו התחתון עם מנופי שליטה ידנית בהילוכים, גימורים דמויי קרבון, דוושות בגימור מתכת וריפוד שונה למושבים.
השינוי המשמעותי ב-ST-ליין הוא מערך מיתלים נוקשה יותר, עם הנמכה של סנטימטר ביחס לפוקוס הרגילה וצמיגי קונטיננטל ספורט-קונטקט דביקים יותר. יחידת ההנעה נותרה זהה – טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (182 כ"ס) ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הזינוק ל-100 קמ"ש עומד על 8.4 שניות והמהירות המרבית על 220 קמ"ש.