"בקיץ הקרוב תציג ריוויאן האמריקאית טנדר ורכב פנאי עם מראה יוצא דופן ונתונים מרשימים, ועוד לפני כן היא מציגה תכנית סיוע אישי ללקוחות עתידיים כמו טסלה בתחילת דרכה". כך דיווח ynet במהלך חודש מארס, לאחר שבכירי המותג האמריקאי-חשמלי הצעיר עדכנו כי בתחילת חודש יולי יעלו כלים ראשונים לכביש. אבל שוב, כמו טסלה בתחילת דרכה, גם ריוויאן מציגה לוח זמנים גמיש ודוחה ממש ברגע האחרון את השקתם של שני הדגמים במספר חודשים.
"אנחנו יודעים שאתם חסרי סבלנות ורוצים להתיישב מאחורי הגה המכונית החדשה שלכם. מוקדם יותר השנה הודענו כי מסירות ראשונות (של כלי רכב חדשים) יתבצעו בחודש יולי, אבל מסירות ראשונות של ה-R1T (הטנדר) יתבצעו רק בחודש ספטמבר, ואילו מסירות ה-R1S (רכב הפנאי) יחלו מאוחר יותר בסתיו. רציתי לוודא כי אתם שומעים את זה ממני באופן ישיר", כתב רוברט סקרינג', יו"ר מותג הרכב החשמלי המסקרן ללקוחות שחלקם הביע אי שביעות רצון בעקבות מה שהוגדר כ"בעיות תקשורת" עם המותג.
וכמו אלון מאסק בטסלה בתחילת הדרך (וגם אחר כך, כולל כיום), סיבות לעיכובים ואי עמידה ביעדים מובטחים יש למכביר, עם מעט מאוד לקיחת אחריות . "השפעת מגיפת הקורונה (על פעילות המותג) היו גדולות מכפי שחשבו. בניית פסי הייצור, התקנת ציוד ואספקת רכיבים - בעיקר שבבים - הושפעו וגרמו לעיכובים", הסביר. בהמשך חשף גם את הבעיות עימן נדרש מותג חדש להתמודד: "מעבר לאתגרים בלתי צפויים אלה, הקמת מפעל ייצור לשלושה דגמים חדשים הוא עסק מורכב בו בעיות קלות עלולות להתבטא בעיכובים משמעותיים", הוסיף.
על יצרנית הרכב הצעירה דיווחנו לראשונה לפני כשלוש שנים, כאשר הבטיחה תחילת ייצור ב-2020. זה כמובן לא קרה. לעומת זאת, יצרנית הרכב פורד החליטה להשקיע בה כחצי מיליארד דולר כדי לקצר את תהליכיה שלה בדרך לחשמל. חשוב יותר, ענקית שילוח המוצרים אמזון הזמינה מריוואין כמות עצומה של רכבי חלוקה חשמליים שאף הם ייוצרו באותו מפעל לצד הטנדר ורכב הפנאי המבוסס עליו.