בקצרה:
  • סובארו פורסטר לא קשוח? קבלו גרסת שטח
  • עם מרווח גחון משופר, צמיגי שטח, פגושים עמידים
  • שיווק מקומי? אולי בעתיד
יותר שטח: הפורסטר הוא דגם שני שסובארו מציגה בגרסת ווילדרנס, שנועדה עבור אלה המעוניינים ביכולת שטח משופרת - בדומה לאאוטבק שהוצג לפני חודשים ספורים. השינוי העיקרי הוא במיתלים שונים המאפשרים הגבהת מרכב ומרווח גחון של 23.3 ס"מ, ושיפור של זוויות הגישה והנטישה (25.4-23.5 מעלות בהתאמה).
המנוע הוא אותו 2.5 ליטר בנזין אטמוספרי (182 כ"ס) אבל יחסי העברה בתיבת ההילוכים הרציפה ובדיפרנציאלים הרוחביים קצרים יותר, על מנת לשפר את יכולת התנועה האיטית הנדרשת בשטח טכני.
מה עוד צריך לדעת: על הקשר לקרקע אחראים צמיגי יוקוהמה גאולנדר AT בעלי פרופיל אגרסיבי יותר על חישוקי "17 מושחרים. שינויים ויזואליים נוספים כוללים פגושים ומגינים מסיביים סביב המרכב להגנה מפני שריטות. יש גם גגון שונה המאפשר העמסת 100 ק"ג בנסיעה ועד 363 ק"ג במצב סטטי, כך שהוא יכול לשמש להתקנת אוהל-גג למשל.
מה אנחנו חושבים: יתרונה המשמעותי של סובארו כיום מתבטא במערכות הנעה כפולה יעילה ויכולת שטח טובה מהמתחרים בקטגוריית רכבי הפנאי. בהתאם, חלק ניכר מקהל הלקוחות של סובארו משפר ומשדרג עוד יותר את יכולת השטח, עם מערכות הגבהה, צמיגי שטח ועוד. הצגת גרסת שטח לפורסטר הייתה צריכה להגיע לאולמות התצוגה לפני שנים רבות, אבל השמרנות היפנית כנראה מנעה זאת עד כה. בכל מקרה, לנו נראה שהפורסטר ווילדרנס עשוי לקסום ללקוחות רבים של המותג, אם תחליט היבואנית לשווק אותו כאן.