פולסטאר, חטיבת הביצועים החשמלית של וולוו, חושפת פרטים נוספים על הפריספט, אב-טיפוס לדגם חדש שתוכננה עבורו פרימיירה בבתערוכת ז'נבה שבוטלה. כשתבשיל הפריספט לייצור סדרתי, היא תמוצב כספינת דגל של המותג ומתחרה ישירה לטסלה מודל S, מרצדס EQS הצפויה ואחרות.
לפריספט קו עיצוב שונה מדגמים קודמים של החטיבה כמו ה-1 וה-2. למרכב תצורה דמויית-קופה עם קורה C רחבה המשתפלת לאחור, החזית אטומה כמובן, עם יחידות תאורה בעיצוב פטיש נורדי, מופרדות בין חלקן העליון לתחתון. יחידות התאורה מאחור מסתכמות בפס דק הנמתח לכל רוחב דלת תא המטען.
שימוש מסיבי במסיטי וכונסי אוויר, מצלמות במקום מראות, ידיות פתיחת דלתות חבויות וחישוקי "22 ייחודיים אמורים להעניק למכונית מקדם גרר נמוך במיוחד תודות להפחתה משמעותית של מערבולות-רוח, ולסייע לה ליהנות מניצולת מירבית של נפח הסוללה לטובת טווח נדיב.
דלתות תא הנוסעים נפתחות בכיוונים מנוגדים כדי להקל על הכניסה, אך ספק אם פתרון זה יגיע למכונית בייצור סדרתי. בסיס גלגלים של 310 ס"מ מעניק פוטנציאל מרחב פנים אדיר, שכן הוא ארוך ב-16 ס"מ מוולוו S90 הענקית בעצמה. יחד עם יתרונות ה"אריזה" של יחידת הנעה חשמלית, הנוסעים אכן צפויים ליהנות מסביבה מרווחת מאוד.
עיצוב הפנים מינימליסטי עם שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים, כמו ריפוד מושבים מבקבוקי פלסטיק ודיפונים מתרכובת ייחודית. אלה מאפשרים הפחתה ניכרת של המשקל העצמי תוך ויתור על חומרים לא-ידידותיים.
סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים צנע יחסית ("9) ומסך מגע ענק ("15.5) קונסולה המרכזית, המאפשר בין היתר הזרמת סרטוני וידאו בזמן ההמתנה בעמדת טעינה מהירה, כך וולוו. בחלקה העליון של הקונסולה ממוקמת סוללת חיישנים לניטור מצבו של הנהג, עם חיבור למחשב השולט על פעולות הרכב במטרה לעבור לשליטה אוטומטית אם הדבר נדרש.