למבורגיני ששבה לפעילות מציגה הורקאן ספיידר עם הנעה אחורית בלבד ותג-מחיר של 175 אלף יורו באירופה, נמוך בכ-15% מכפולת ההנעה שהוצעה עד כה. בדומה להורקאן קופה בעלת הנעה אחורית, גם לספיידר מנוע V10 אטמוספרי בנפח 5.2 ליטר שמשחרר "רק" 610 כ"ס, 30 פחות מכפולת ההנעה.
הביצועים צנועים במעט מהאחות כפולת ההנעה, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות (0.4 שניות יותר), בדרך ל-200 קמ"ש ב-9.6 שניות (0.3 שניות יותר) ועד מהירות מרבית של 324 קמ"ש (קמ"ש אחד פחות). משך פתיחת הגג נותר זהה – 17 שניות מסגור לפתוח ולהיפך במהירות של עד 50 קמ"ש.
מלבד ויתור על הנעה גם לגלגלים הקדמיים, גרסה זו גם נטולת היגוי אחורי אקטיבי המוצעת בגרסה כפולת ההנעה, ובכך נחסכים 33 ק"ג מהמשקל. גם מערכת הבלימה שונתה, עם דיסקים - מפלדה לעומת קרבון - קטנים יותר מלפנים (365 מ"מ לעומת 380). החישוקים בקוטר "19 לעומת "20.
אלפא חושפת מתיחת פנים לגרסאות הקצה (קוואדרפוליו) של ג'ולייה וסטלביו. בדומה לעדכון שעברו הדגמים הרגילים, גם במקרה של גרסאות הקצה השינויים צנועים ומסתכמים במסך מגע ("8.8) במקום צג-מידע ושדרוג מערך הבטיחות שכעת כולל שמירה אקטיבית על נתיב והתראת שטחים מתים עם תיקון אקטיבי, לעומת מערכות התראה פסיביות בדגמים היוצאים.
יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי – V6 בנפח 2.9 ליטר כפול מגדשים המפיק 510 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית בג'ולייה, וכפולה-קבועה בסטלביו. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות לרכב הפנאי ועוד עשירית שניה לסדאן, עם מהירות מרבית של 283 קמ"ש ו-307 קמ"ש בהתאמה. אלפא תציע מעתה כאופציה מערכת פליטה עשויה טיטניום של אקרפוביץ.