יונדאי מתחילה לשווק i10 חדשה, דור שלישי למיני הקוריאנית שתתמודד מול מתחרות כמו קיה פיקנטו ושברולט ספארק. תג המחיר מתחיל ב-70 שקל לידנית ו-80 אלף שקל לרובוטית חד מצמדית.
כבסיס משמשת פלטפורמה חדשה כשבהשוואה ל-i10 היוצאת היא ארוכה ב-0.5 ס"מ (367 ס"מ), רחבה ונמוכה ב-2 ס"מ (168 ו-148 ס"מ בהתאמה). בסיס הגלגלים צמח ב-4 ס"מ (242.5 ס"מ) דבר המבטיח מרחב מחיה טוב מבעבר ליושבים מאחור. נפח תא המטען נותר ללא שינוי (252 ליטר). למרות הגידול במידות המשקל העצמי ירד במעט (17 ק"ג).
יחידת ההנעה חדשה – מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם מערכת הזרקה חדשה (שני מזרקים לכל בוכנה) ומערכת תזמון שסתומים שונה (חשמלית במקום הידראולית). הוא מפיק 84 כ"ס ו-12 קג"מ, 3 כ"ס ו-0.2 קג"מ פחות ממנוע 1.25 ליטר היוצא ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית עם מצמד אלקטרוני, לעומת תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית רגילה (פלנטרית) עימה שווקה בעבר.
אלה מאפשרים לה לזנק ל-110 קמ"ש ב-12.6 שניות בגרסה הידנית או 15.8 שניות ברובוטית – 2 שניות יותר מהדגם היוצא. צריכת הדלק עומדת על 20 ק"מ לליטר בידנית ו-19.2 ק"מ לליטר ברובוטית, שיפור של כ-25%.
רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס מסך מגע "8 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto ומצלמת נסיעה לאחור. גרסת סופרים הבכירה המוצעת רק עם תיבה רובוטית כוללת גם חישוקי "16 קלים ("14 וצלחות פלסטיק בגרסת הבסיס), צביעה דו גוונית למרכב ותאורה עוקבת פניה.
כל הגרסאות כוללות מערכות בטיחות אקטיביות שלא הוצעו בעבר לרבות בלימה אוטונומית, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, תאורה דינמית והתראה לערנות נהג.