בקצרה:
  • מאזדה מעבירה ה-CX-5 מתיחת פנים שנייה
  • השינויים קלים, מנועי הבנזין הוותיקים נותרו כבעבר
  • המחיר ללא שינוי: בין 160 ל-234 אלף שקל
חמש וחצי שנים לאחר שנחשף בתערוכת לוס אנג'לס 2016, במאזדה עדיין לא מתכננים דור חדש ל-CX-5 - ובמקום זאת מסתפקים במתיחת פנים שנייה. כרגיל ביצרנית, השינויים זניחים ומסתכמים בפגוש קדמי שונה ללא פנסי ערפל ויחידות תאורה עדכניות, ונוספו שלוש חבילות עיצוב שונות. בתא הנוסעים לעומת זאת אין כמעט כל שינוי ומסך המגע נותר "8 לעומת "10.25 המוצע בגרסאות העדכניות באירופה ובצפון אמריקה.
היצע המנועים נותר ללא שינוי 2.0 ליטר עם 165 כ"ס ו-2.5 ליטר עם 195 כ"ס, תיבת שישה הילוכים אוטומטית עם הנעה קדמית או כפולה-קבועה כאופציה במנוע הגדול. לדברי היצרנית המתלים כוילו מחדש על מנת לשפר את נוחות הנסיעה ונוספו חומרי בידוד במטרה להפחית רעשי דרך ורוח. בנוסף מערך הבטיחות שודרג עם שמירה על מרכז נתיב לעומת תיקון סטייה בעבר.
רשימת האבזור נותרה ללא שינוי, בגרסת הבסיס (170 אלף שקל) כוללת כבעבר מושב נהג חשמלי וחישוקי "19 בעוד גרסת הביניים (176 אלף שקל ל-2.0 ליטר, 186 אלף שקל ל-2.5 ליטר) מוסיפה ריפודי עור, צג נתונים דיגיטלי ("7) בלוח המחוונים, חלון שמש, והתרעת שטח מת.
שתי רמות אבזור חדשות שנוספה להיצע הן "פיור בלאק" (188 אלף שקל ל-2.0 ליטר ו-198 אלף שקל ל-2.5 ליטר) עם צביעה שחורה לרכיבים שונים ותוספת אבזור כמו כיוון חשמלי למושב נוסע, ומערכת שמע משודרגת. גרסת "פרימיום בלאק" שיקרה בעשרת אלפים שקלים מוסיפה גם מצלמות חניה היקפיות, דלת תא מטען חשמלית, אוורור למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי ובלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור.
לעמוד מאזדה CX-5 בקטלוג iCar