נירו EV הוא גרסה חשמלית מלאה לרכב הפנאי הפופלארי שמשווק אצלנו זה מכבר ובהצלחה בגרסאות היברידיות והיברידיות-נטענות. כעת הוא נוחת בישראל, שלוש שנים וחצי לאחר השקתו העולמית, כשהוא נושא תג-מחיר של 180 אלף שקל, 27 אלף שקלים יותר מהגרסה ההיברידית-נטענת ברמת גימור גבוהה ורק 10,000 שקל פחות מיונדאי איוניק 5 החשמלית והחדשה לחלוטין. גם טסלה מודל 3, הרכב החשמלי הנמכר בישראל, קרובה אליו במחיר בשיעור דומה. שני דגמים חשמליים נוספים עימם יתמודד וששיווקם יחל בימים הקרובים: סיטרואן C4 וסקודה אניאק.
הגרסה שנחתה אצלנו מגיעה לאחר מתיחת הפנים שעבר הדגם, והיא כוללת מנוע חשמלי (204 כ"ס) שמחובר לגלגלים הקדמיים, עם זינוק של 7.8 שניות ל-100 קמ"ש, 3.7 שניות מהר יותר מהגרסה ההיברידית. פער זה מגיע הודות לתוספת של 63 כ"ס ועלייה מתונה יחסית של 231 ק"ג בלבד במשקל.
מצברי 64 קוט"ש מקנים לו תיאורטית טווח נסיעה של 455 ק"מ. טעינה מלאה של הסוללה בעמדה ביתית אורכת 9 שעות וחצי וטעינה מהירה (80DC) תאפשר מילוי המצברים ל-80% בתוך 45 דקות. בדומה לחשמליות של יונדאי, גם כאן נשלטת הטעינה הרגנרטיבית באמצעות מנופים מאחורי ההגה, כולל מצב אוטומטי נעזר-רדאר שמתאים את עוצמת הבלימה למצב התנועה מסביב.
מפרט האבזור של הנירו החשמלי עשיר מזה של הגרסאות הבכירות המוכרות, וכולל גם פריטים כמו כיוון חשמלי למושב הנהג, משטח טעינה אלחוטי וחיישני חניה קדמיים. אלו מצטרפים לפריטים המוכרים של גרסאות ה-EX - בין היתר ריפוד בד משולב עור, מסך מגע בגודל "8, מצלמת נסיעה לאחור, בלם חניה חשמלי עם פונקציית Auto-Hold ובקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור.
בתחום הבטיחות נוספו לנירו החשמלי התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעה על תחילת תנועה של רכב מלפנים והתרעת על שכחת ילדים במושב האחורי (ללא חיישן). זאת בנוסף לבלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון ושמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים שמשווקים גם בדגמים הקיימים.