2 צפייה בגלריה
אסף יסעור
אסף יסעור
אסף יסעור ולינוי אשרם
(צילום: ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו, רויטרס)
מפגש פסגה של שני מדליסטים אולימפיים מעוררי השראה ייערך במסגרת ועידת "האנשים של המדינה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet ביום שני בבנייני האומה: זוכת הזהב לינוי אשרם שחזרה מטוקיו עם הישג היסטורי, והמדליסט הפראלימפי אסף יסעור, שאיבד את שתי ידיו אבל הוכיח שאין חזק מכוח הרצון וקטף את מדליית הזהב בטקוואנדו.
מדינה שלמה ישבה מרותקת למסך כשלינוי אשרם (22) עלתה לגמר תחרות הקרב-רב האישי באולימפיאדת טוקיו. היא נלחמה ראש בראש עם נציגת הוועד האולימפי הרוסי, עד הניצחון המתוק ו"התקווה" שהתנגנה בטוקיו כשמדליית הזהב הוענקה לה.
אסף יסעור היה נער בן 13, ספורטאי מצטיין, כשאיבד את שתי ידיו בתאונת התחשמלות קשה. לאחר שיקום ארוך החליט אסף לחזור לספורט. הוא גילה את הטקוואנדו, ונלחם את דרכו לצמרת העולמית של הענף. בדצמבר 2021 זכה בזהב באליפות העולם בטקוואנדו פראלימפי.
את הוועידה יפתח עידן רייכל. יקחו חלק נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד, כלת פרס ישראל מרים פרץ, הבמאי אבי נשר, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש העיר ירושלים משה ליאון, הפרופ' עליאן אל-קרנאווי, שרים וח"כים. במהלכה צפוי מופע מחוווה מרגש לשושנה דמארי.
עוד ישתתפו בוועידה: מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, איש העסקים והפילנטרופ סילבן אדמס, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי, מנכ"לית הכללית רות רלבג, מנכ"ל פיסנטרה (רב-קו אונליין) מוטי מימון, מנכ"ל תלמ"א אלון פוטרמן, מנכ"לית רשת התיכונים של הרב תחומי עמל עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל התיאטרון העברי גדי צדקה ומנהל זרוע משכנתאות בנק מזרחי טפחות דרור פלדמן.
רכישת הכרטיסים בעיצומה - באמצעות אתר הוועידה או ב-ynet. למנויי "ידיעות אחרונות" מחכה הטבה מיוחדת ברכישת הכרטיסים.