בחתונה המונית, תוך התעלמות מהנחיות משרד הבריאות: כך תועד אמש (שלישי) הזמר ליאור נרקיס, בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות. בתיעוד מחתונה במרכז הארץ נראה נרקיס מופיע מול קהל רב שרוקד בצפיפות כאשר הוא לא עוטה מסכה על פניו, כמו גם חלק גדול מהקהל. זוהי הפעם השנייה בשבוע האחרון בה תועד הזמר מופיע בחתונה ומתעלם מההנחיות.
ל-ynet נודע כי 600 מוזמנים נכחו בחתונה, שנערכה באולם מוכר מאוד במרכז הארץ. במהלך הערב נרקיס אף התייחס למצב התחלואה הקשה בארץ. "תרקדו, עוד מעט סגר", אמר נרקיס לקהל. "איך התגעגעתי להופיע. עוד מעט סגר, מה נעשה בסגר?", שאל הזמר.
1 צפייה בגלריה
הזמר ליאור נרקיס, מופיע בחתונה המונית שהתקיימה במרכז הארץ
הזמר ליאור נרקיס, מופיע בחתונה המונית שהתקיימה במרכז הארץ
רוקדים בצפיפות ללא מסכות. הופעה של ליאור נרקיס בחתונה
כאמור, זוהי לא הפעם הראשונה בה תועד נרקיס מופיע בחתונות המוניות ומתעלם מהנחיות משרד הבריאות. זהו כבר התיעוד השלישי בו נראה הזמר בסיטואציה זו. מטעמו של ליאור נרקיס לא נמסרה תגובה.

נרקיס הוא לא הזמר היחיד שלא נשמע להנחיות משרד הבריאות. בשבוע שעבר תועדו עידן רפאל חביב ועדן בן זקן מופיעים בחתונות המוניות. בן זקן טענה בתגובה כי לא ידעה שאסור לקהל שלה לרקוד בהופעות בתקופת הקורונה.
שר התרבות חילי טרופר התייחס בשבוע שעבר להפרות ההולכות ונשנות בהופעות, בעקבות הופעה של הזמר רותם כהן, ואמר כי "עולם התרבות חזר לחיים וברוב מוחלט של האירועים הכללים כפי שאושרו נשמרים. עם זאת, לצערי הרב, אתמול התקיים אירוע חריג, ובמהלך הופעה הופרו הכללים באופן בוטה. הפרה שכזו מסכנת את עולם התרבות כולו ואת המשך פעילותו". מאז הודעתו של השר טרופר החליטה הממשלה על סגר, ובהתאם על ביטול כל ההופעות.
הודעתו של טרופר יצאה לאחר תיעוד של כהן שהופיע בחולון, כשהוא יורד מהבמה לקהל, מחבק ומנשק אותו, כשהוא ללא מסכה, וגם חלק מהקהל.