שתף קטע נבחר

אלה המכוניות החדשות שיגיעו אלינו עד ינואר

בחודשיים שנותרו עד סוף השנה צפויים להגיע לישראל לא מעט דגמים חדשים. זו הרשימה המלאה

 

 

תקופת החגים כבר מאחורינו ושוק הרכב נכנס לישורת האחרונה של 2019. המשמעות היא שבחודשיים הקרובים נראה מאמצי שיווק אדירים ומקוריים של יבואניות הרכב השונות, כולל מבצעי מכירות, קמפיינים פרסומיים והשקות של דגמים חדשים, כולם במטרה להגדיל ככל שניתן את מספר המכוניות שיעלו השנה וייזקפו לזכות העומדים בראש המותגים.

 

 (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
(צילום: רועי צוקרמן)

 

באופן היסטורי, לקוחות מעדיפים אמנם לרכוש רכב במסגרת מבצעי סוף-שנה, אך מבקשים לקבלו רק לאחר תחילת השנה כדי ליהנות מרישום של שנת הדגם 2020 ברשיון הרכב, היכול לסייע בעת מכירה עתידית. היבואניות מגיבות בהתאם ומעבר למצבעים נקודתיים, שמרו גם על מספר הפתעות לקראת תקופה זו בדיוק, בדמות מספר דגמים מסקרנים. קבלו את הרשימה המלאה.

:

אודי

אודי S4 ()

חטיבת היוקרה של פולקסווגן תשיק בשבועות הקרובים גרסאות חדשות - בדמות מתיחת פנים - לרכב הפנאי הגדול Q7 וה- A4 המשפחתית. ה-A7 תכנס לאולם התצוגה גם בבגרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה של כ-40 ק"מ בכוח חשמל בלבד.

 

ב.מ.וו

ב.מ.וו סדרה 1 ()

דור שלישי לסדרה 1 המבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית - לעומת אחורית בדגם היוצא - יגיע אלינו בימים הקרובים. בשלב ראשון יגיעו שתי גרסאות: 118 בסיסית עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (140 כ"ס), תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית, ו-135M עם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (306 כ"ס) תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.

 

ג'יפ

ג'יפ רנגייד PHEV ()

מותג רכבי השטח ישיק כאן לראשונה גרסאות היברידיות-נטענות לצמד רכב הפנאי רנגייד וקומפאס, המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטר המחובר לגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי המחובר ישירות לגלגלים האחוריים - וכנגזר מכך הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 190 כ"ס ברנגייד ו-240 כ"ס בקומפאס. והזינוק ל-100 קמ"ש יארוך כ-7 שניות והמנוע החשמלי יאפשר טווח נסיעה של כ-50 ק"מ נקיים מזיהום, עד 130 קמ"ש.

 

מאזדה

מאזדה CX30 ()

ה-CX30, גרסת פנאי מוגבהת ל-3 החדשה שהושקה כאן לאחרונה, צפוי לנחות בחודש דצמבר. הוא יוצע עם מנועי בנזין המוכרים של היצרנית - 2.0 ליטר (165 כ"ס) ו-2.5 ליטר (195 כ"ס) בשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. תג המחיר המשוער צפוי לעמוד על כ-150 עד 160 אלף שקל.
 

מיצובישי

מיצובישי ASX ()

תוך ימים ספורים צפוי להתחיל שיווקו של ה-ASX הוותיק שיחגוג בינואר עשור להשקתו הראשונה. מתיחת הפנים תעניק לו חזית דומה לאקליפס-קרוס והוא ימשיך להתבסס על אותה פלטפורמה (267 ס"מ בסיס גלגלים) ואותה יחידת הנעה - 2.0 ליטר בנזין אומוספרי עם 150 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית. בנוסף תשיק מיצובישי את הטריטון לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, מערכות בטיחות אקטיביות והבטחה לנוחות נסיעה משופרת.

 

מרצדס

מרצדס A45 CLA45 ()

עד סוף השנה צפויות לנחות כאן גרסאות AMG לדגמים הקומפקטיים A45 ו-CLA45. בשני המקרים עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר - המפיק 421 כ"ס בגרסאות S - בשידוך לתיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות (4 שניות ל-CLA) בדרך ל-270 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.

 

בתפריט: מערכת מיתלים בגיאומטריה שונה וקשיחה יותר, כיול שונה להגה ובלמים גדולים יותר (330-360 מ"מ לפנים-אחור). יש גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני כולל הכוונת מומנט המאפשר - עם בחירה במצב "מסלול" בבורר הנהיגה, ניתוק בקרת יציבות ובחירה בתפעול ידני לתיבת ההילוכים (באמצעות מנופים מאחורי ההגה) - שילוב למצב "דריפט" ייעודי.

 

ניסאן

 (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)

שלוש שנים תמימות לאחר שנחשפה תנחת כאן מיקרה כשהיא ממוצבת גבוה מהדגם היוצא, במטרה להתמודד מול מתחרות עדכניות בקטגוריית הסופר-מיני. היא תצויד במנוע טורבו-בנזין מודרני עם שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (100 או 117 כ"ס) בשידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. כציוד תקני היא תציע בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב.  

 

סיאט
סיאט אטקה קופרה ()

אטקה קופרה, הדגם הראשון של חטיבת הביצועים הנפרדת שנמצא בארץ כבר מספר חודשים, ייכנס סוף סוף לאולם התצוגה. הוא מצויד באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין מהלאון קופרה (300 כ"ס) ותיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. הנעה כפולה קבועה מאפשרת הורדת כוח יעילה יותר ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות (0.8 שניות פחות מהלאון), בדרך ל-247 קמ"ש מרביים. תג המחיר צפוי לעמוד על כרבע מיליון שקלים.

 

קיה

קיה X-סיד ()
ה-X-סיד, גרסת הפנאי למשפחתית חמש דלתות, תשווק עוד השנה ותתמודד עם מתחות דוגמת מאזדה CX30 וטויוטה C-HR. מלבד העיצוב הייחודי  ותנוחת הנהיגה הגבוהה יותר, תציע קיה רשימת אבזור עשירה ומערכות בטיחות מתקדמות. יחידת ההנעה תהיה ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 140 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. גרסה היברידית-נטענת תצטרף בשלב מאוחר יותר. תג המחיר עדיין לא נקבע.

 

רנו

רנו מגאן RS (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

 

מגאן RS הספורטיבית תנחת כאן סוף סוף בגרסת Cup, עם כיול מיתלים נוקשה יותר ודיפרנציאל מוגבל החלקה. מנוע טורבו-בנזין 1.8 ליטר מפיק 280 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. הביצועים: 5.8 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מרביים. במגאן RS היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים, הפונים בזווית הפוכה לגלגלים הקדמיים (2.7 מעלות) עד מהירות של 60 קמ"ש - או 100 קמ"ש בבחירה במצבי "ספורט" או "מסלול". במהירות גבוהה יותר הם פונים בזווית מקבילה (מעלה אחת) לגלגלים הקדמיים ומאפשרים יציבות כיוונית גבוהה יותר. 

גם שיווקו של הגרנד סניק צפוי להתחיל. המיניוואן לשבעה שהושק לפני כשלוש שנים יימכר כאן עם מנוע טורבו-בנזין החדש של הקונצרן בנפח 1.33 ליטר ובשתי רמות הספק (140 או 160 כ"ס) כשהוא משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד.

 

עוד ינחת כאן הקוליאוס, רכב הפנאי הגדול של היצרנית. הוא יצוייד במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.75 ליטר (150 כ"ס, 34.7 קג"מ) בשידוך לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר בן זקן
ניסאן מיקרה
צילום: ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים