מיניות, התאהבות ויוקר המחייה: לא הופתענו לגלות שהכתבות שהכי אהבתם בשנת 2022 הן כתבות סקסיות ומסקרנות, שקשה מאוד להישאר אליהן אדישים. אין ספק שהישראלים משוגעים על סיפורי אהבה אופטימיים, כי הכתבה שהכי דיברה אליכם השנה, ושמאות אלפי ישראלים הקליקו עליה בהמוניהם, היא סיפור אהבתם של מירב ורונן, שהיו משוכנעים שהם נפגשים לסטוץ חד-פעמי, וזכו לאהבת אמת שנמשכת כבר 11 שנה.
הוא היה נשוי, היא בדיוק סיימה זוגיות ארוכת שנים עם אישה, ותוך דקות ספורות מתחילת הפגישה הם כבר הבינו שקורה כאן משהו נדיר למדי – חוץ ממשיכה חזקה, הם חוו חיבור קוסמי שאף אחד מהם לא צפה. הכתבה על מירב ורונן היא חלק ממדור "הפרק-בתניקים", אותו כותבת הילה דניאל. הפרק-בתניקים הוא אחד המדורים הכי נקראים ב-ynet, וסיפורי האהבה שעולים מדי שבוע במדור זוכים למאות אלפי הקלקות.

3 צפייה בגלריה
מירב ורונן
מירב ורונן
מירב ורונן. מאות אלפי הקלקות על סיפור אהבתם המיוחד
(צילום: סמדר כהנא)

אחריה, במקום השני והמכובד, נמצא פרק פתיחת העונה השלישית של הפודקאסט שלנו, "סקס אפיל", שבו התארחה הסטנדאפיסטית המעולה לאה לב. לאה הסכימה לשתף אותנו בהתנסויות המיניות הכי מביכות שקרו לה, הריצה צחוקים על פדיחות ותאונות סקס שקרו למאזינים ולמאזינות שלנו, והסבירה מה הופך סקס לאירוע מצחיק כל כך, ומה לעשות כשצעצוע מין אנאלי מביא אותך עד לחדר המיון?

3 צפייה בגלריה
לאה לב
לאה לב
לאה לב. קרה לכם כבר ששכבתם כשבוב ספוג התנגן ברקע?
(אור דנון)

הכתבה השלישית ברשימה היא כתבה ערכית שזכתה לראיונות המשך, פולו-אפים ואייטמים בתוכניות הבוקר השונות, ועוסקת בווידויים של גברים ונשים שנאלצים לוותר על הגעה לחתונות של חברים ובני משפחה רק בגלל שגובה הצ'ק הסטנדרטי היום לא מותיר להם מקום לברירה. "אני מכירה סיפורים על אנשים שלא מדברים עד עצם היום הזה רק בגלל שסכום הצ'ק שהם כתבו לחתונה אליה הוזמנו היה נמוך מהמנה, או שהם הגיעו בלי בני הזוג שלהם כדי לחסוך. אנשים שופטים אותך לפי הכסף שאתה מעניק להם כמתנה, וזה עצוב", שיתפו המרואיינים את הכתבת, סיון קנטי אביטן, ויצרו הזדהות רבתי עם ישראלים רבים ששותפים להרגשה.
אל המקום הרביעי הגיע פרק נוסף של "סקס אפיל", הפעם על איך לענג גברים ואיך לגשת בכלל לאיבר המין הזכרי? המטפלת המינית טל איזק הסבירה לנו למה גברים רבים מתקשים להרפות ולשחרר שליטה בזמן המגע המיני, אילו נקודות עונג שווה לכולנו להכיר, וגם הביאה גישה חדשה ומשחררת בנוגע לעינוג של פין רך, שהוא בעצם מבורך.
3 צפייה בגלריה
טל איזק
טל איזק
טל איזק. מדריך לעינוג הגבר
(צילום: חיים קמחי)

המקום החמישי שלנו עוסק בתופעה מאוד מגונה בחברה הישראלית – גזענות. אין ספק שהחברה הישראלית נגועה בגזענות, שנאה, בורות והיעדר סובלנות מובהק, והרעות החולות האלה זולגות גם לזירת הדייטינג. "סבתו אסרה עליו לצאת איתי רק בגלל שאני מרוקאית", "ההורים שלך ערבים" ו"אתה נראה אשכנזי מדי" – צעירים וצעירות שיתפו את הכתבת עדי שחם באמירות מקוממות שנזרקו לעברם מסיבה אחת בלבד: גזענות כלפי המוצא שלהם.
האם אתם יכולים לשתף את בני ובנות הזוג שלכם בחופשיות ביחסכם כלפי מין אוראלי? הכתבה השישית ברשימה היא פרק מיוחד של "סקס אפיל" שעוסק בסיכונים הבריאותיים הקשורים במתן ובקבלת מין אוראלי, ובטיפים פרקטיים שיעזרו לכם לשפר את ביצועיכם המיניים ולהעניק מין אוראלי מענג ורותח מתמיד.
במקום השביעי נמצאת כתבתו של רענן שקד, שעלתה לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ואחר כך אצלנו ב-ynet פלוס, ועוסקת בשיעור הגירושים של בני ה-50 פלוס, שמסתבר שהוא הגדול מאי פעם. יועצי זוגיות, עורכי דין לענייני משפחה וגרושים טריים שהחליטו לחיות לבד אחרי עשרות שנות נישואים, הסבירו למה גם את המהפכה הזאת מובילות הנשים בישראל.
נסיים עם הכתבה השמינית והפופולרית ביותר בשנה האחרונה, שגם היא עוסקת, איך לא, בסקס שלכם, או יותר מדויק – בפרקטיקה שאופפת הרבה מאוד פחד, חששות ואפילו טראומה: מין אנאלי. בפרק מספר 42 של "סקס אפיל" אירחנו את המדריכה המינית טל רומן, כדי לפרק את כל החששות והפחדים, ולהעניק לכם טיפים ברורים ומפורטים שיעזרו לכם להקטין סיכונים ולהעצים את העונג.

נתראה בשנה הבאה!