"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך איך לענג אישה עם הידיים והאצבעות? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
טל רומן
טל רומן
טל רומן. מלמדת על העונג ששווה להכיר בפין הגברי
(צילום: יניב גבאי)
והפעם: "ברגע שאנחנו יודעים איך לדייק אחד את השני, וגם איך לבקש את מה שאנחנו צריכים, אנחנו עוזרים למי שמעניק או מעניקה לנו לדעת בדיוק איזה סוג של עונג אנחנו מעוניינים לקבל. יש המון נשים וגברים שכמהים לעשות טוב ונעים לצד השני, אבל הם חסרי ביטחון בנוגע לזה וכל הזמן עסוקים בתהיות כמו 'רגע, זה בסדר? זה טוב? זה בכלל נעים לו מה שאני עושה?' חוסר הביטחון הזה מונע מהם להיות ברגע ולהתמסר, ולכן ההדדיות הזאת חשובה כל כך - לא לשים רק על מי שמעניק או מעניקה את המגע לגבר את כל האחריות, אלא ממש ללמוד לתקשר את הצרכים שלנו", מסבירה טל רומן, מנחה, מרצה, ומלווה בתחומי היחסים והמיניות הבריאה.
בפרק האחרון לעונה של "סקס אפיל", טל מסבירה איך לענג את איבר המין הזכרי בעזרת כפות הידיים שלנו, מה חשוב לדעת על הפין לפני שמתחילות, מדוע בהחלט מומלץ לענג אותו גם במצב של רפיון, מה לעשות עם האשכים, איזה עונג עילאי מסתתר בפרינאום ואיך להתייחס לכיפה. מדובר בפרק ג'וסי ועמוס בטיפים שווים. האזנה נעימה ונשתמע בעונה הבאה!
עוד פרקים עם טל רומן:
בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת