"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך ההורמונים משפיעים על חשק המיני שלנו? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
טל רומן
טל רומן
טל רומן. תן לאצבעות ללכת במקומך
(צילום: יניב גבאי)
והפעם: באחת הסצנות המפורסמות והזכורות ביותר בסדרה "חברים", מוניקה מספרת לצ'נדלר על האזורים הארוגניים בגוף האישה, וממליצה לו לשלב מגע בנקודות השונות. "רוב הגברים ילחצו על נקודה אחת, שתיים ושלוש ויעברו מיד לשבע, אבל אם אתה באמת רוצה שהיא תתענג הכי טוב זה לקחת את הזמן, לגעת בכול הנקודות ולערבב ביניהן", היא מציעה.
(מוניקה מלמדת את צ'נדלר איך לענג נשים)
בפרק 79 של הפודקאסט "סקס אפיל", שוחחנו עם טל רומן, מנחה, מרצה, ומלווה בתחומי היחסים והמיניות הבריאה, על איך לענג אישה בעזרת הידיים והאצבעות, אילו סוגי מגע מומלצים לכל אזור, מה לעשות עם השפתיים החיצוניות ומה לעשות עם הפנימיות, איך לגשת לדגדגן ואיך לפתח הנרתיק, ומדוע בדיוק כמו שמוניקה הציעה – שווה מאוד לשלב בין האזורים השונים, כדי שהעונג של האישה יהיה כמה שיותר עוצמתי. כמובן שכל הטיפים הללו הם הצעות הגשה בלבד, וחשוב לזכור שכל אישה שונה ומעדיפה דברים אחרים. האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת