מבזקים
דווחו לנו
חיפוש
ראשי
ידיעות+
חדשות
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
אנרגיה
עוד
מנויים
ידיעות+
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7 כל הכתבות
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
ישראל 2048
אנרגיה
אתרים נוספים
ynet Global
כלכליסט
ynet espanol
vesty
mynet
משחקים
טיסות זולות
GetPackage
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
20 שנה ל-YouTube
>
"זה כאילו האדמה בערה מלמטה": הסיפורים שעומדים מאחורי כוכבי המוזיקה של ישראל
מאליאב זוהר שהפך לסנסציה בין לילה ועד אושר כהן עם עשרות מיליוני צפיות – זה הסיפור של המוזיקה המקומית ואיך יוצרים צומחים ומגיעים לקהל שלהם
תוכן בשיתוף YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
תוכן בשיתוף YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
"זה שינה לי את החיים": פלטפורמת הוידאו הפופולרית בעולם חוגגת 20
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
עולם הוידאו משתנה: כשהבינה המלאכותית נכנסת לפריים
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
מהמונדיאל ועד האירוויזיון: ככה נראית תרבות שכולם שותפים לה
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
חופשית, מותאמת אישית ושמה את הצופה במרכז: מה השתנה בטלוויזיה?
כתבות נוספות
תוכן בשיתוף YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
הלב הפועם של כלכלת התוכן: היוצרים הופכים לסטארט-אפים
הדרך להגיע לליבו של הצרכן השתנתה לחלוטין. יוצרי תוכן ישראליים הפכו לשחקנים מרכזיים בשוק הדיגיטלי המקומי, משלבים בין יצירתיות לטכנולוגיה מתקדמת, ומביאים למפרסמים תוצאות שהפרסום המסורתי לא יכול להשיג, ומשנים את כללי המשחק של השיווק הדיגיטלי
בשיתוף YouTube
|
04.11.25
תוכן בשיתוף YouYube ישראל, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
"מבוגרים חושבים שאני סתם משחק במחשב – אבל אני מנהל אימפריה דיגיטלית"
ליוליה ספקטור יש 143 אלף מנויים, אבל מאחורי המספר הזה מסתתר עסק אמיתי שמתנהל 24 שעות ביממה. גם יונתן הולנדר ("פריזי"), עם 368 אלף מנויים, לא רק "משחק במחשב" כפי שחושבים רוב המבוגרים - הוא מנהל אימפריה דיגיטלית ששווה עשרות אלפי שקלים בחודש. זו המציאות החדשה של יוצרי התוכן הישראלים, שהפכו את התחביב שלהם למקצוע ולמקור פרנסה
בשיתוף YouTube
|
26.10.25
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
מהסלון למיליון צפיות: הדור שלא מחכה לאישור מאף אחד
עמרי הכהן ואור בוטבול חלמו להופיע על מסכי הטלוויזיה של כולנו. אבל במקום לחכות להזדמנות שתגיע, הם החליטו לקחת את הקריירה לידיים שלהם ולהקים ערוץ דיגיטלי משותף. תוך שנתיים הם כבר עומדים על מיליוני צפיות ומוכיחים שהדור החדש של יוצרי התוכן לא צריך לחכות לאישור מחברות הפקה
בשיתוף YouTube
|
21.07.25
(function scriptFunc() { window["controlTickerAnimation"] = () => { document.body.setAttribute('id', 'INDdummy'); var node = document.createElement("button"); var ticker = document.getElementsByClassName("animationDiv")[0]; node.setAttribute("class", "playTicker"); node.setAttribute("id", "tickerControl"); var tickerTab = document.getElementsByClassName("tickerTab")[0]; if (tickerTab !== undefined && ticker !== undefined) { tickerTab.appendChild(node); const toggleTickerControlButton = () => { if (node.classList.contains('playTicker')) { node.classList.remove('playTicker'); ticker.classList.remove("pause"); } else { node.classList.add('playTicker'); ticker.classList.add("pause"); } }; node.addEventListener('click', toggleTickerControlButton); ticker.classList.add("pause"); } }; })()