לדוגמנית הנשק אורין ג'ולי יש יותר ממיליון עוקבים, רבים מהם בארצות הברית בכלל. רוב הזמן היא בהרצאות ותערוכות כפרזנטורית של חברות נשק, אבל היום חשוב לה לא פחות לסייע לנוער במצוקה. בריאיון עם בר שם אור ב"ברשת" ב-ynet radio היא מסבירה מדוע היא תומכת באילה בן גביר על שנשאה אקדח בתמונה עם נשות הקואליציה, ולמה היא חושבת שישראל לא תהפוך לארצות הברית אם יאפשרו לעוד אזרחים לשאת נשק. לאחרונה חשפה ג'ולי כי אביה אנס אותה בילדותה, עכשיו היא מסבירה בפתיחות על יחסה לאביה: "סלחתי לאבא שלי. זה הגיע אליו כשהוא היה ילד כמו שזה הגיע אליי. החלטתי לשבור את השרשרת ולא לתת לזה לנהל לי את החיים". צפו בתוכנית
היום, אחרי טיפול ארוך, ג'ולי מסתכלת מלמעלה על מה שעברה ואומרת: "הייתה המון מניפולציה רגשית. בכל פעם שהייתה התנגדות, אז הייתי 'ילדה רעה'. אתה רוצה להיות ילד טוב להורים שלך, אני לא הבנתי שמה שקרה לי היה לא בסדר. כשעשיתי את הטיפול והתחלתי לפתוח את הפצעים האלה, הבנתי שהייתה שם מניפולציה קשה מאוד, ורציתי לשחרר את זה ממני".
עוד "ברשת":
בשיחה מספרת ג'ולי כי ניסתה לפנות לעזרה כבר בתיכון. "המורים חשדו שמשהו לא בסדר כי הייתי ילדה מאוד קיצונית, מתלבשת בצורה מאוד חשופה, צבעים בשיער, פירסינגים - נורא קוראת לעזרה. אז חשדו. וזהו. השאירו את החשד ולא קרה עם זה כלום, והייתי צריכה לסבול את זה עד גיל 17 כמעט".
1 צפייה בגלריה
אורין ג'ולי
אורין ג'ולי
אורין ג'ולי
(צילום: אמיר יהל)
לטראומה מהילדות היו גם השפעות על מערכות היחסים שניהלה עד שהכירה לפני כשנתיים את בעלה גל. "כל מערכות היחסים שלי לפני גל היו אלימות, מאוד. רגשית ונפשית ופיזית, ואני לא הבנתי. אמרתי: 'מה, כל הגברים דפוקים?' לא, לא כל הגברים דפוקים. יש כאלה שפשוט משכתי אליי, ואני יודעת שזה משהו שהוא מאוד מאוד קשה להגיד ויש אנשים שיתקוממו נגד הדבר הזה. בסוף כל מערכות היחסים שלנו הן מי שאנחנו. אני לא מאשימה אבל אני מאמינה שיש אחריות".
"הגעתי בהתחלה, עם הפרובוקציה, עם הדוגמנית נשק, עם הבגדים הצמודים, עם כל זה. ולאט לאט דברים מאוד השתנו. פחות פרובוקציות, פחות בגדים צמודים, כולם יודעים כבר מי אני", היא אומרת.
אחרי שחשפה את הפגיעה שלה, הגיעו אליה עשרות אלפי פניות של נערים ונערות. "זה נושא שהוא כל כך לא מדובר, ויש בו כל כך הרבה בושה, תחשוב שגם אני אמרתי לעצמי 'איזה גבר יתחתן איתי?'. הרגשתי מלוכלכת, אשמה. ופתאום להוציא את זה החוצה… הרגשתי שזאת המשימה שלי בעולם. לעזור לילדים השקופים האלה, שלא רואים אותם".
בכל שבוע בר שם אור מארח ב"ברשת" את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה שמספרים הכול על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי, שלישי ב-13:00 ב-ynet radio. התוכנית זמינה בכל זמן באפליקציות הפודקאסטים השונות ובאתר ynet.