"הרשת הגיעה מחרדה. חרדה קיומית": הוא נולד וגדל בשכונת התקווה, ילד שחלם להצחיק, אבל הניסיונות שלו להיכנס לתחום ולטלוויזיה נתקלו שוב ושוב בקיר. היום חן מזרחי מביט על הסיפור שלו ממרום מיליון העוקבים שלו ברשתות החברתיות – ומצחיק אותם - וכשמישהו מוריד עוקב הוא מתכנן לעשות לו שיחה אישית. בריאיון לבר שם אור ב-ynet radio בתוכנית "ברשת" הוא מספר על הסרטון הוויראלי בבריכה וההערצה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני לא מאמין לכתבי האישום". האזינו לתוכנית
2 צפייה בגלריה
חן מזרחי
חן מזרחי
חן מזרחי
(באדיבות חן מזרחי)
לפני עשר שנים חן מזרחי היה סטנדאפיסט שהופיע במועדונים קטנים בתל אביב וחיפש את ההזדמנות לפרוץ בגדול באודישנים לתפקידים בטלוויזיה. אבל את רגע הפריצה שלו הוא חב דווקא לסרטון קצר שצילם בבריכה בכפר שלם בתל אביב. "עשיתי את 'איך מתפלחים לבריכה בעשר שניות'. מי שלא מכיר את השיטה: פשוט אתה שופך על עצמך מים בחוץ, מחזיק כדור ואומר להם 'אני הייתי פה עף לי הכדור ונכנס לבריכה'. ואמרתי לעצמי אם זה לא יצליח בבריכה הראשונה, אני אלך למאה בריכות עד שהסרטון יצליח. וזה הצליח על הוואן, בטייק אחד".
"פעם ראשונה באמת חוויתי ויראליות, ישבתי מול הפייסבוק ואתה רואה את הלייקים עולים - אז הלייקים היו עולים בלייב ולא היית צריך לרענן - הסרטון היה עומד והיית רואה את הלייקים עולים".
אם לא הייתה הרשת לא היית חן מזרחי? "לא הייתי חן מזרחי. בוודאי. הכל התחיל דווקא מהמקום הזה שדחו אותי מהמקומות האלה. זה היה גדול עליהם כנראה הילד הזה שבא מהשכונה והסגנון השכונתי הזה. הטלוויזיה לא פתחה את הדלת. שמעתי פעם אחת 'הוא לא יודע לדבר עברית וכל מיני דברים כאלה'".
"הרשת זה הגיע מחרדה. חרדה קיומית. אני רציתי להתקיים בדבר הזה של קומדיה של סטנדאפ, ולא היה לי איך להפיץ את הבשורה. ואז באה הרשת ואמרתי רגע. פה מותר, פה אין אבא ואמא ולא אומרים לך מה לעשות. ואז כאילו לא היית צריך לעבור את הרגולציה שהאיש הזה קובע אם העם יאהב אותך או לא. פעם היה יאיר לפיד או דודו טופז, והם החליטו אם העם יאהב אותך או לא".
עוד "ברשת":
אבל המקפצה שלו לא מסתכמת בסרטון אחד. היה את הסרטון על שני זמרי המזרחית מהשכונה שון וג'ון, והסרטון על ראש הממשלה נתניהו שאליו נגיע בהמשך. היום הוא כבר עושה סרטונים מופקים הרבה יותר, על גבול הסדרות אבל יש משהו נוסטלגי עבורו כשהדברים פשוטים. "אני חושב שיש קסם בפשטות. לבוא ולעשות סרטון שנהיה סופר ויראלי, מכלום, מלהחזיק פלאפון ביד ולצלם בלי לי המוניטורים וההפקה", אומר מזרחי ומוסיף, "היום יותר קשה להתפוצץ ברשת ויש סיבה, יש תחרות עצומה, וזהו זה עולם אחר".
2 צפייה בגלריה
חן מזרחי
חן מזרחי
חן מזרחי
(מתוך האינסטגרם של חן מזרחי)
זו חלק מהפרסונה של מזרחי, הכל על השולחן – המזרחיות מצד אחד והדעות הפוליטיות מצד שני. לפני כמה שנים הוא צילם סרטון עם בנימין נתניהו ועד היום הוא מעריץ אותו. "זה לא סוד שאני איש ימין. אני חושב שבנימין נתניהו איש חכם מאוד. אני רוצה לתת את המושכות לבן אדם חכם. אני חושב שהמדינה הזאת היא ספינה מטורפת", הוא אומר ומוסיף: "עזוב כתבי אישום גם לזה אני לא מאמין. לא מאמין בזה, כי מה, כסף? בוא. הוא הולך עושה הרצאות לוקח מאה אלף דולר להרצאה".
ומה אתה חושב על הממשלה החדשה והרפורמה המשפטית? "זה הכי דמוקרטיה. השופטים האלה, מי בחר אותם? אני לא בחרתי אותם. הם בחרו את עצמם? אני רוצה לבחור גם את השופטים. זאת דמוקרטיה אמיתית. אני רואה אנשים נלחצים, כפייה דתית. בסדר חבר'ה אז לא נעבוד בשבת, אני צריך שיכפו עליי לא לעבוד בשבת, אני עובד מתוך שינה היום".
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים