אין ספק שדיסני+ הצליחה לעורר בישראל סערה, לטוב ולרע. בין אם אתם עוד מתלבטים ובין אם כבר נרשמתם והספקתם לחוות מעט את השירות החדש, חשוב שתדעו שמתחת לממשק הללא ספק שנוי במחלוקת שקיבלנו כאן בישראל, מסתתרים לא מעט פיצ'רים שכדאי מאוד שתכירו - קבלו חמישה טריקים שיהפכו את החיים שלכם עם דיסני+ לקלים יותר.
2 צפייה בגלריה
דיסני פלוס
דיסני פלוס
דיסני פלוס
(צילום: shutterstock)

עוד מדריכים:

רשימת צפייה

עוד לפני שתתחילו לצפות, ראוי בהחלט לעשות קצת סדר. דיסני+ מלא באינספור תכנים שבהם ניתן לצפות. כפי שציינו בסקירה המקיפה שלנו על השירות, בנוסף לתכנים הרגילים של השירות בגרסה הישראלית קיים עוד אזור תוכן שלם בשם "Star", המלא בתכנים שכדאי לחקור. כדי לעשות קצת סדר, דעו שיש לכם את האופציה לאגד את התכנים שמעניינים אתכם ברשימת צפייה, שתהיה זמינה בפרופיל המשתמש שלכם ותשמש לכם כקיצור דרך לתכנים האהובים עליכם.
2 צפייה בגלריה
דיסני סטאר, אזור תוכן בלעדי
דיסני סטאר, אזור תוכן בלעדי
דיסני סטאר, אזור תוכן בלעדי
(צילום מסך)
כדי להוסיף תוכן לרשימת הצפייה שלכם כל שעליכם לעשות הוא לחפש את התוכן שאתם רוצים לשמור ברשימה, להיכנס לעמוד המידע שלו וללחוץ "הוסף לרשימת הצפייה" (כפתור הפלוס). ברגע שתעשו זאת, התוכן יופיע באופן אוטומטי ברשימת הצפייה שלכם, שאליה תוכלו לגשת ישירות מפרופיל המשתמש שלכם או בגלילה למטה בעמוד הבית של הפלטפורמה.
רשימת צפיה

הורדת תכנים

פיצ'ר זה אמנם זמין רק בגרסאות המובייל של השירות, אך חשוב שתכירו אותו אם אתם מתכננים לקחת את דיסני+ לחופשה הבאה שלכם או למקום שאין בו גישה לאינטרנט. בדומה למה שמציעים שירותי סטרימינג אחרים כמו נטפליקס, גם בדיסני+ ניתן להוריד סרטים וסדרות למכשיר שלכם כדי לצפות בהם בכל עת גם אם אין לכם גישה לאינטרנט. עם זאת, חשוב לציין שלא כל התכנים בפלטפורמה זמינים להורדה.
על מנת להוריד פרק או סרט כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד המידע של התוכן שתרצו להוריד, וללחוץ על כפתור "הורדה" (בשביל להוריד פרקים תצטרכו לגלול מעט למטה לרשימת הפרקים כדי לבחור איזה פרק ספציפי תרצו להוריד). למרבה האכזבה, אין אפשרות להוריד תכנים באיכות של למעלה מ-720P, כך שגם אם יש לכם מכשיר מתקדם עם מסך 4K מרהיב, לא תוכלו לצפות בתוכן ברזולוציה המלאה שלו. בהחלט מבאס, אבל לא סוף העולם.
הורדת תכנים

הגדרות פרופיל

אחד הפיצ'רים ה"ייחודיים" של דיסני+ הוטסטאר הוא היכולת לפתוח עד שבעה פרופילי משתמש שונים על גבי חשבון דיסני+ אחד. לפתיחת מספר פרופילים כמובן יש לא מעט יתרונות, למשל היכולת לבודד את עצמכם מרשימות הצפייה והתקדמות התכנים של שאר בני הבית.
מלבד היכולת לפתוח כמות נכבדת של פרופילים, חשוב שתדעו שבעת פתיחת פרופיל משתמש תוכלו להגדיר את סיווג הגיל שלו, דבר שיאפשר לכם לשלוט בתוכן שיהיה זמין לצפייה על גבי הפרופיל. בתוך כך תוכלו להגדיר פרופיל כ"פרופיל ילדים", דבר שיגביל את התכנים המוצגים בו לתכנים המותאמים לצפייה עד גיל 6. במידה והילדים שלכם גדולים יותר דעו שתוכלו לבצע סינון קפדני ומקיף יותר לחשיפת התוכן, עם הגבלות גיל לגילאים 9, 12, 14, 16 ו-18. כמו כן, תוכלו להגדיר קוד בעל 4 ספרות שישמש כסיסמה לפרופיל מסוים - אופציה נהדרת אם לצד פרופיל הילדים יש לכם פרופיל עם תכנים למבוגרים.
הגדרות פרופיל

חיפוש

אחת הבעיות המרכזיות של דיסני+ הוטסטאר היא חוסר התמיכה בחיפוש נוח מבוסס סננים. מנוע החיפוש של הגרסה בישראל פשוט להחריד, ומלבד היכולת להקליד את שם התוכן שתרצו לחפש לא עומדות לרשותכם יותר מידי אופציות.
יחד עם זאת, חשוב שתדעו שלא חייבים לחפש את שם התוכן במדויק על מנת לקבל תוצאות, ולמעשה תוכלו בנוסף לכך להקליד שם של שחקן או במאי ובכך לקבל גישה לתכנים שהם הפיקו או שיחקו בהם. נציין כמובן שזה לא 100% ובמקרים מסוימים התכנים שיוצגו לכם ישתנו בין מכשירים שונים (משום מה). דרך חביבה נוספת לסינון תכנים באופן ידני היא על ידי הקלדת הז'אנר שתרצו בחיפוש - ברוב המקרים יופיעו תכנים שקולעים לז'אנר שחיפשתם, פחות או יותר. דבר חשוב שראוי לציין בכל מה שקשור לחיפוש - תוצאות החיפוש הטובות והמדויקות יותר זמינות רק באמצעות חיפוש התוכן באנגלית - בעברית העסק פחות עובד, לצערנו.
חיפוש
בסופו של דבר זה אמנם לא הופך את חווית החיפוש לקלילה יותר כי עדיין אין אפשרות לחפש באמצעות סננים מובנים של תוכן, אבל זה יותר טוב מכלום.

נצלו את ההטבות

הדעות על הגרסה המקומית של דיסני+ חלוקות. בזמן שיש אנשים שמאוד אוהבים את השירות ומשתמשים בו באופן קבוע וללא תקלות, יש כאלה שחוויית הצפייה עבורם היא בדיוק ההפך. אז לפני שאתם מחליטים לרכוש מינוי, ודאי תשמחו לדעת שנכון ליום כתיבת מדריך זה ישנן כמה הטבות שתוכלו לנצל על מנת לקבל גישה לדיסני+ מבלי להוציא שקל מהארנק.
ההטבה המשתלמת ביותר שתוכלו לנצל נכון לרגע זה היא ההטבה של חברת יס, שמאפשרת לכם לקבל חצי שנה חינם בדיסני+ כל עוד אתם לקוחות קיימים של יס או מצטרפים חדשים (לאחר ששת חודשי ההטבה תצטרכו לשלם את התעריף החודשי של השירות, העומד על 40 שקלים).
אם אין ברשותכם מינוי יס פעיל והחלטתם לשלם על דיסני+, נמליץ לכם לרכוש בתחילת הדרך מינוי חודשי שיאפשר לכם לבחון את השירות במחיר הזול ביותר (שעומד כאמור על 40 שקלים בחודש), ולא למהר לרכוש מינוי שנתי במחיר מלא.