מהרבה בחינות, 2022 הייתה שנה מצוינת עבור טיקטוק. אחרי שחצתה את רף מיליארד המשתמשים בסוף 2021, הרשת החברתית הסינית המשיכה לבסס את מעמדה כאחת הפלטפורמות הדומיננטיות והמשפיעות של זמננו ואפילו הצליחה לגרום לאינסטגרם לגמגם ולחשב מסלול מחדש. מהצד השני, לקראת סוף השנה גברו הקריאות בארה"ב להחרים את טיקטוק או לאלץ אותה למכור את הפעילות המקומית מחשש שהיא מסייעת למשטר הסיני במאמציו לרגל אחרי משתמשים ולהשפיע על דעת הקהל האמריקנית. האם ב-2023 טיקטוק תמשיך להרחיב את האימפריה - או שתיאלץ להתפצל?
אסף שגיאאסף שגיאצילום: איה ואבי צלמים
השבוע ב"ריפרש" אנחנו מארחים את אסף שגיא, סמנכ"ל הגיימינג העולמי של טיקטוק ומי שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל הרשת החברתית בישראל. "אין ממה לחשוש", אמר לנו שגיא בתגובה לדאגות שמביעים מחוקקים בארה"ב - והביע אופטימיות לגבי סיכויי ההצלחה של המשא ומתן עם הרשויות. שוחחנו גם על השאיפות של טיקטוק בתחום הגיימינג, על הפעילות של החברה בישראל, על הקשרים עם החברה האם בייטדאנס ועוד. האזנה נעימה.
ציטוט פודקאסט

הפרקים הקודמים של ריפרש:

בכל יום חמישי בשעה 19:00 ב-ynet radio יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו.
1 צפייה בגלריה
טיקטוק
טיקטוק
טיקטוק
(צילום: PixieMe / Shutterstock.com)
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים