2022 היא לא ממש השנה של מטא. אחרי ששווי השוק שלה נחתך בכ-50% השנה, ענקית הטכנולוגיה מקפיאה את העבודה על השעון החכם שלה, דוחה את השקת משקפי המציאות המדומה ועושה שינויים בהנהלה ובמבנה הארגוני. מה עומד מאחורי המהלכים האלה והאם החברה תצליח לצאת מהמשבר?
שחקנית חדשה בדרך למטאברס: בייטדאנס הסינית, החברה האם של טיקטוק, מתכננת להשיק את משקפי המציאות המדומה שלה בארה"ב ונערכת להוציא סכומי עתק על תוכן עבורם. האם היא תעשה למטא בתחום המציאות המדומה את מה שעשתה לה בתחום הרשתות החברתיות?
זה הפתיע גם אותנו: מסתבר שצבא ארה"ב משתמש בגיימינג על מנת לגייס, להכשיר ולשמר לוחמים. לכל זרוע בצבא יש היום קבוצת ספורט אלקטרוני וליגות גיימינג פנימיות, ולצד זאת חיילים-גיימרים משתמשים בטוויץ' על מנת לקדם את הערכים של הצבא ולשכנע צעירים להתגייס. יש אנשים שמאוד לא אוהבים את המגמה הזאת.
1 צפייה בגלריה
ריפרש
ריפרש
מארק צוקרברג
(צילום: AP)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט