האנושות מרותקת לבתים בעקבות משבר הקורונה, ובמקרה של יוצרי הדיפ פייק נראה שזה רק תורם ליצירתיות: אין לנו דרך אחרת להסביר כיצד ולדימיר פוטין נכנס לנעליה של סקרלט ג'והנסון בסרט "אלמנה שחורה", או את הסרטון שבו ברט ריינולדס מגלם את ג'יימס בונד במקום שון קונרי.
הסרט "האלמנה השחורה" צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב בנובמבר 2020 במסגרת היקום הקולנועי של מארוול. סקרלט ג'והנסון תככב בתפקיד האלמנה השחורה, ולצדה פלורנס פיו בתור אלמנה שחורה אחרת שמהווה לה דמות-אחות. היוצר שמאחורי ערוץ היוטיוב הפופולרי The Fakening החליט להחליף את השתיים בנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שמגלם גם כאן תפקיד כפול בלתי נשכח. התוצאה מחרידה למדי, אבל בקטע טוב.
סרטון דיפ פייק קצת פחות יצירתי אבל מרשים לא פחות מגיע מהכיוון של ערוץ היוטיוב Shamook. בשנות השישים דחה השחקן המנוח ברט ריינולדס הצעה לגלם את ג'יימס בונד בסרט הראשון בסדרה, "ד"ר נו". התפקיד הלך לשון קונרי האגדי וריינולדס התחרט על ההחלטה שקיבל כל ימי חייו. היוצר שמאחורי Shamook החליט לשכתב את ההיסטוריה ושתל את פניו של ריינולדס במקום קונרי במבחר סצינות מהסרט. חלק מהפריימים בכיכובו של בונד חצויים לשניים, כך שאפשר להשוות בין שני השחקנים. התוצאה אמינה ומרשימה למדי.