אפל צפויה לקיים את אירוע הכרזות האביב שלה ב-8 למרץ, או סמוך לתאריך זה, והיא נערכת לחשוף מספר עדכונים ומוצרים חדשים, כולל אייפון SE ואייפד אייר - כך על פי דיווח בבלומברג.
1 צפייה בגלריה
אייפון SE
אייפון SE
מחכים לדור הבא. אייפון SE
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אייפון SE הוא הדגם המוזל של מכשירי האייפון, שפותח על מנת להנגיש את חוויית המשתמש באייפון במחיר נמוך ואטרקטיבי יותר. הדגם האחרון בסדרה הושק בשנת 2020. על פי הדיווח, הדגם החדש בסדרה יציע מעבד מהיר יותר בהשוואה לדגם הנוכחי, לצד תמיכה ברשת 5G - לראשונה בסדרת ה-SE. כמו כן, המכשיר צפוי לקבל עדכון למערך הצילום, תוך כדי שהוא שומר על מעטפת עיצובית הדומה לדגם הנוכחי שתמשיך להציע את התמיכה ב-Touch ID - פיצ'ר שרבים מייחלים לחזרתו לשוק עם האייפון 14. לצד האייפון SE אפל צפויה להשיק דגם חדש של האייפד אייר (iPad Air), שצפוי גם הוא להציע רענון למפרט הכולל מעבד חדש וכן אפשרות רכישה של דגמים התומכים ברשת 5G.
אפל צפויה לחשוף באירוע את העדכון החדש למערכות ההפעלה iOS, שיציע לראשונה יכולות זיהוי פנים גם כאשר המשתמש עוטה מסיכה על פניו (פיצ'ר שנמצא בימים אלה בגרסת בטא). עדכון התוכנה החדש צפוי לכלול גם תמיכה באימוג'ים חדשים לצד תמיכה בפיצ'ר חדש בשם Universal Control, שיאפשר למשתמשים לחבר סט אחד של מקלדת ועכבר ולהשתמש בו על גבי כמה מכשירים תומכים במקביל.
הדלפות נוספות ופחות מבוססות טוענות שאפל עשויה להכריז באירוע על דגם חדש של מחשבי מק, שיציע עדכון למפרט עם מעבדי M1 חדשים. בהמשך השנה צפויה החברה להשיק דגמים חדשים של המחשבים השולחניים iMac ו-Mac Pro ודגמים חדשים למחשבים הניידים MacBook Air ו-MacBook Pro.
אפל צפויה להשיק את מכשירי הדגל החדשים שלה בסדרת אייפון 14 בחודש ספטמבר. לצערם של מעריצי אפל רבים, החברה ככל הנראה לא תשיק השנה קסדת מציאות מעורבת. הקסדה צפויה להגיע לשוק לכל המוקדם ב-2023.