תיראו מופתעים: אחרי שהשיקה את רילס (Reels), או במילים אחרות הגרסה שלה לטיקטוק, אינסטגרם ממשיכה במסע העתקת הפיצ'רים ומשיקה את Candid Stories - חיקוי ישיר של הרשת החברתית BeReal.
2 צפייה בגלריה
ממשיכה לחקות אחרות: אינסטגרם ו-BeReal
ממשיכה לחקות אחרות: אינסטגרם ו-BeReal
ממשיכה לחקות אחרות: אינסטגרם ו-BeReal
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

BeReal הצרפתית הושקה בשנת 2020 ובשנה האחרונה חל זינוק בפופולריות שלה, בעיקר בקרב משתמשים צעירים. BeReal ממתגת את עצמה כ"חלופה אותנטית לרשתות החברתיות של ימינו": פעם ביום, כל פעם בשעה אחרת, האפליקציה מבקשת מכל המשתמשים להצטלם תוך שתי דקות, מגבלת זמן שנועדה לאלץ אותם לתעד את מה שהם באמת עושים באותו רגע ולא את הרגעים הזוהרים ביותר ביום שלהם. BeReal משתמשת במקביל הן במצלמה האחורית והן במצלמה הקדמית, כך שכל פוסט מורכב משתי תמונות שמתעדות גם את המשתמשים וגם את מה שהם עצמם רואים לנגד עיניהם.
הגרסה של אינסטגרם ל-BeReal, שזכתה לשם Candid Stories, תאפשר למשתמשים גם היא להעלות תמונה אחת בלבד בכל יום. בנוסף, משתמשים לא יוכלו לצפות בתמונה היומית של החברים שלהם בפלטפורמה אלא אם הם העלו תמונה יומית בעצמם. גם כאן התמונה תהיה מורכבת משילוב של תמונה שצולמה באמצעות מערך הצילום האחורי עם תמונת סלפי. בשלב הראשון, הפיצ'ר החדש יהיה זמין בדרום אפריקה בלבד.
2 צפייה בגלריה
Candid Stories
Candid Stories
Candid Stories
(צילום: מטא)
ראוי לציין שמטא היא לא הראשונה שהשיקה פיצ'ר המחקה באופן מדויק את BeReal, כשגם טיקטוק והרשת החברתית סנאפצ'ט השיקו פיצ'רים דומים במהלך החודשים האחרונים. על-פי הדיווחים, מטא עבדה על Candid Stories במשך הקיץ האחרון, ועקבות ראשונות שלו הופיעו בקבצי אינסטגרם תחת השם Candid Challenges.
לצד Candid Stories השיקה אינסטגרם פיצ'ר פתקים חדש המאפשר למשתמשים לשלוח פתק יומי לעוקבים שלהם באמצעות תיבת ההודעות של הפלטפורמה. בנוסף, הרשת החברתית תאפשר בקרוב ליצור פרופיל קבוצתי ייעודי, שיאפשר לכמה משתמשים לנהל פרופיל אחד שיורכב וינוהל באמצעות כמה חשבונות נפרדים. פיצ'ר נוסף שבוחנת הפלטפורמה בימים אלה מאפשר למשתמשים ליצור קולקציות משותפות ולפרסם פוסטים שיוצגו באזור תוכן ייעודי באפליקציה.