ענקית הסטרימינג מחפשת את הדבר הגדול הבא: לפי דיווחים מחו"ל שפורסמו במהלך סוף השבוע, נטפליקס החלה בחיפושים אחר מנהל בכיר שינהל את תחום הגיימינג שאליו החברה מעוניינת להתרחב - וכבר פנתה למספר מועמדים בכירים בתחום. רב הנסתר על הגלוי בשלב זה, ולא ברור עדיין איך שירות הגיימינג של נטפליקס ייראה, אך לפי הדיווחים בחברה שוקלים להציע למשתמשים חבילה שתכלול מספר משחקים, בדומה לשירות המשחקים במנוי של אפל, אפל ארקייד. בנוסף, פורסם כי בנטפליקס החליטו שלא לשלב פרסומות במשחקים שהחברה תוציא.

עוד כתבות על נטפליקס:

2 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
הדבר הבא בעולם הגיימינג? נטפליקס
(צילום: shutterstock)
ב-2017, נטפליקס החלה להוציא סרטים וסדרות שהציעו חוויית צפייה אינטראקטיבית לצופים, כמו "מראה שחורה: בנדרסנאץ'" ו-"You vs. Wild". במהלך הצפייה בתכנים, הצופים נדרשו ללחוץ על המסכים כדי להשפיע על קווי העלילה והחלטות של הדמויות. בנוסף, נטפליקס כבר יצרה, בשילוב מפתחים חיצוניים, משחקים שהתבססו על תכניות שלה כמו "בית הנייר" ו"דברים מוזרים" (Stranger Things).
גרגורי פיטרס, סמנכ"ל התפעול והמוצר בנטפליקס, אמר לאחרונה במסגרת שיחת משקיעים כי "אין ספק שמשחקים עומדים להיות צורה חשובה של בידור". פיטרס אף אמר כי משחקים יהוו דרך חשובה "להעמיק את חוויית המעריצים, ולכן אנחנו מתכננים להמשיך בכיוון".
2 צפייה בגלריה
גיימרית
גיימרית
דרישה גוברת לגיימינג בקרב דור ה-Z
(צילום: shutterstock)
לנטפליקס עשויים להיות מספר תמריצים נוספים להתרחב לתחום הגיימינג. ראשית, התחרות בתחום הסטרימינג, שבו הייתה חלוצה, הולכת ומתגברת בשל כניסה של חברות נוספות לתחום. בנוסף, הדרישה למשחקי וידאו עולה בשל עניין של צרכנים בני דור ה-Z בעולם התוכן, וכן עלתה בשל ההתמודדות עם מגפת הקורונה שהביאה להסתגרות המונית בבתים. אבל בכניסה לתחום קיימים גם אתגרים עבור נטפליקס, שכן גם הוא רווי בתחרות, עם שחקניות ענק כמו סוני, מיקרוסופט ואפל.
מנטפליקס נמסר בתגובה כי "המנויים שלנו מעריכים את המגוון והאיכות של התוכן שלנו. זו הסיבה שהרחבנו את ההיצע שלנו באופן עקבי - בסדרות, תכנים דוקומנטריים, סרטים, תכנים מקוריים בשפות שונות ובתכניות ריאליטי. המנויים נהנים גם להיות באינטראקציה ישירה יותר עם סיפורים שהם אוהבים - דרך תכניות אינטראקטיביות כמו בנדרסנאץ' ו-You vs. Wild, או דרך המשחקים שמבוססים על 'דברים מוזרים', 'בית הנייר', ו'לכל הנערים שאהבתי'. לכן אנחנו נרגשים לעשות יותר בתחום הבידור האינטראקטיבי".