בשנה האחרונה עובר המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים מהפכה בתחום כוח האדם, כאשר לראשונה באתר הדרושים של הארגון כמעט כל המשרות הן בתחום הסייבר והטכנולוגיה. מתוך כל המשרות באתר, נספרו 54 מודעות בתחום הטכנולוגי, ובהן התמקצעות באבטחת סייבר, בינה מלאכותית וביג דאטה. זאת, לעומת קומץ מודעות בתפקידים הקלאסיים, כגון אנשי מבצעים ומודיעין.
1 צפייה בגלריה
נשיא המדינה וראש המוסד העניקו תעודות הצטיינות לשניים- עשר מצטיינות ומצטייני המוסד
נשיא המדינה וראש המוסד העניקו תעודות הצטיינות לשניים- עשר מצטיינות ומצטייני המוסד
ראש המוסד, דדי ברנע. "שינויים משמעותיים בארגון"
(צילום: חיים צח/ לע״מ)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אם בעבר המוסד היה מחפש גאוני מחשבים שלא יוצאים מהמטה או סוכנים עם יכולות פיזיות ומנטליות חזקות, עכשיו הוא רוצה שהגאונים הטכנולוגיים שלו יפגינו גם יכולות מבצעיות, כך שיוכלו יוכלו לעבוד בשטח בתנאי לחץ. >>הצטרפו לקהילת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק<<
אחת המשרות החדשות המופיעות באתר הדרושים של המוסד היא "נשות/אנשי מבצעים טכנולוגיים". וכך נכתב בתיאורה: "שנתיים ניסיון תעסוקתי באחד מהתחומים הבאים - חובה: פיתוח תוכנה; הנדסת תוכנה; DEVOPS ; מחקר חולשות; סייבר; יכולות בינאישיות גבוהות, התמודדות במצבי לחץ, אומץ ותעוזה, ביטחון עצמי ויכולת עבודה עצמאית. התפקיד כולל רילוקיישן משפחתי בתנאים מעולים. נשות ואנשי טכנולוגיה - בואו לעשות את תפקיד חייכם".
החידוש במודעות הדרושים של הארגון בא בהמשך לרפורמה המקיפה שביצע בארגון ראש המוסד דדי ברנע עם כניסתו לתפקיד, שכללה ביטול אגפים ואיגום משאבים. רמז למהפכה ניתן היה למצוא בדבריו של ברנע בטקס עובדים מצטיינים של המוסד שהתקיים בשבוע שעבר בבית הנשיא. "העולם משתנה במהירות, מה שחייב אותנו בשינויים משמעותיים בארגון", אמר ראש המוסד. "נדרשה רפורמה עצומה במנועי צמיחה ארגוניים, פיתוח זרועות טכנולוגיות, סייבר ודיגיטל מתקדמות. השינוי חייב הסטת משאבים מאזורים ארגוניים ששייכים לעבר המפואר של המוסד, מיחידות שעובדיהן תרמו תרומה אדירה לביטחון המדינה בעבר, אותם נעריך לעד".