ענקית הסטרימינג נטפליקס הכריזה היום (ד') על שני פיצ'רים חדשים שיהיו זמינים לשימוש למנויי מסלול הפרימיום. הפיצ'רים החדשים כוללים הוספת תמיכה באודיו מרחבי (Spatial Audio) ביותר מ-700 תכנים, כולל כותרים פופולריים כגון Stranger Things, Wednesday. לצד זאת, נטפליקס הגדילה לשישה את מספר המכשירים שאליהם ניתן להוריד סרטים וסדרות לטובת צפייה גם ללא חיבור פעיל לרשת.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
נטפליקס
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

פיצ'ר האודיו המרחבי של נטפליקס יהיה כאמור זמין ביותר מ-700 תכנים שונים הזמינים לצפייה בפלטפורמה כיום, זאת לצד תכנים חדשים שיזכו לתמיכה בפיצ'ר החדש עם יציאתם לפלטפורמה. הפיצ'ר זמין לשימוש עם כל מערך רמקולי סטריאו, והוא יהיה מסוגל לספק למשתמשים חוויית סאונד משופרת ומציאותית יותר המזרימה את הסאונד של התוכן הנצפה באפקט תלת-ממדי.
בנטפליקס אומרים כי Spatial Audio נתמך על ידי כל מכשיר שמחובר לרמקולי סטריאו או אוזניות. לפי החברה, הוא מיועד בעיקר ללפטופים וטאבלטים, אך הוא מורגש גם בטלוויזיות (בצפייה מקרוב) ובטלפונים עם רמקולי סטריאו (במיוחד בצפייה במצב מאוזן). פיצ'ר האודיו המרחבי מתווסף לשלל תקני סאונד ו-וידאו שבהם תומכת נטפליקס כבר היום, בהם תקן הסאונד Dolby Atmos ותקני התמונה Dolby Vision ו-HDR10. ניתן לצפות ברשימת התכנים המלאה התומכת בסאונד מרחבי באמצעות חיפוש המונח "Spatial Audio" בשורת החיפוש של הפלטפורמה.
לצד פיצ'ר זה, נטפליקס מגדילה מארבעה לשישה את מספר המכשירים שאליהם יכולים מנויי הפרימיום להוריד במקביל תכנים לטובת צפייה גם ללא חיבור ישיר לרשת. לפי החברה, הסיבה להגדלת מכסת המכשירים היא סקר שערכה בקרב המשתמשים.
מינוי הפרימיום הוא המסלול היקר ביותר של נטפליקס ומחירו עומד בישראל על 69.90 שקלים לחודש. הוא מאפשר למנויים לצפות בארבעה מכשירים במקביל ותומך ברזולוציית 4K, בזמן שהחבילה הסטנדרטית (54.90 שקלים לחודש) מאפשרת צפייה בשני מכשירים במקביל ותומכת ברזולוציית FHD.