"אפרוש מתפקיד המנכ"ל אחרי כשאמצע מחליף טיפש מספיק!", כך צייץ אמש אילון מאסק בתגובה לתוצאות הסקר שפרסם בתחילת השבוע, שדן בשאלה האם הוא צריך להתפטר מתפקידו הנוכחי כמנכ"ל הרשת החברתית טוויטר. מאסק צייץ בנוסף שאם וכאשר ימצא מחליף, הוא יעבור לנהל את מערך התוכנה והשרתים של החברה.
1 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
אילון מאסק תוהה: מי יהיה המנכ"ל החדש של טוויטר?
(עיבוד תמונה. צילום: AP, shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

זוהי הפעם הראשונה שמאסק מגיב באופן רציני לסקר שפרסם בתחילת השבוע, עליו ענו לא פחות מ-17.5 מיליון ממשתמשי טוויטר שקבעו באופן יחסית מובהק (57.5%) שמאסק צריך לפרוש מתפקידו כמנכ"ל הפלטפורמה. לפני התגובה הרצינית כביכול של מאסק לעניין הסקר הגיעה כמובן תגובה אחרת, שטענה שתוצאות הסקר לא אמינות כיוון שהתוצאות הוטו על ידי בוטים ומשתמשים מזויפים. מאסק אפילו הגדיל לומר שהוא בוחן את הרעיון שרק משתמשי טוויטר בלו (שירות המנויים בתשלום של הפלטפורמה) יוכלו לענות על סקרים כדי שדבר כזה לא יקרה בעתיד. כמו כן ראוי לציין שיש לא מעט דיווחים בנושא שטוענים שמאסק החל בחיפוש אחר המנכ"ל המיועד של טוויטר עוד לפני שפרסם את הסקר שלו בנושא.
"אפרוש מהתפקיד כשאמצא מחליף טיפש מספיק": מאסק מגיב לתוצאות הסקר
הסקר של מאסק התפרסם לצד לא מעט פעולות חריגות נוספות שבוצעו בטוויטר בשבועות האחרונים, בהם החסימה של שורת עיתונאים בכירים מהפלטפורמה - מאסק כמובן חזר בו מההחלטה וביטל את חסימת החשבונות, גם הפעם בעקבות תוצאות סקר שדן בנושא.
כמו כן אל לנו לשכוח את מדיניות השימוש החריגה שטוויטר פרסמה ביום ראשון האחרון שקבעה כי חל איסור מלא על פרסום וקידום של לינקים המובילים לרשתות חברתיות אחרות בתוך טוויטר, למעט פרסום ממומן. המדיניות החדשה הביאה כמובן ללא מעט תגובות זועמות מטעם המשתמשים, מה שגרם לטוויטר לבטל ולגנוז לחלוטין כל תיעוד ופרסום הקשור במדיניות הזו תוך פחות מ-24 שעות מהרגע שפורסמה.