ספוטיפיי הודיעה אמש (יום ב') כי היא מעלה את המחירים של חבילות הפרימיום בישראל בשיעור של 20-10%. מחירו של מינוי רגיל יעלה מ-19.90 ל-21.90 שקלים; מחירו של מינוי זוגי יעלה מ-25.9 ל-29.9 שקלים; מחירו של מינוי משפחתי יעלה מ-31.9 ל-35.9 שקלים; ומחירו של מינוי סטודנט יעלה מ-9.95 ל-11.9 שקלים. עבור מנויים קיימים, העלאת המחירים תיכנס לתוקף בחיוב של חודש ספטמבר.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית ספוטיפיי
אפליקציית ספוטיפיי
אפליקציית ספוטיפיי
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

עדכון התעריפים בישראל הוא חלק ממהלך נרחב של העלאת המחיר בעשרות מדינות שבהן פועלת ספוטיפיי, כולל ארה"ב ובריטניה. בכך מצטרפת החברה למתחרות כמו אפל מיוזיק, יוטיוב פרימיום ואמזון שהעלו גם הן מחירים בחודשים האחרונים.
המחירים החדשים של ספוטיפיי בישראל
בהודעה שפרסמה אתמול, הזכירה ספוטיפיי פיצ'רים חדשים שהוסיפה לשירות בחודשים האחרונים, למשל AI DJ שיוצר עבור המשתמשים רשימות השמעה מותאמות אישית, והסבירה: "על מנת שנוכל להמשיך לחדש, אנחנו משנים את מחירי מסלול הפרימיום בכמה שווקים ברחבי העולם. העדכונים האלה יסייעו לנו לספק ערך למעריצים ולאמנים בפלטפורמה שלנו".
ספוטיפיי השבדית הוקמה ב-2008 והחלה לפעול בישראל בשנת 2018. שירות הזרמת המוזיקה שלה הוא הפופולרי ביותר בעולם, עם יותר מ-200 מיליון מנויים בתשלום. אף על פי כן, החברה לא הצליחה להגיע לרווחיות - ברבעון הראשון של 2023, למשל, היא דיווחה על הפסד של 156 מיליון אירו. מוקדם יותר החודש השיקה בייטדאנס הסינית שירות סטרימינג חדש בשם טיקטוק מיוזיק שיתחרה בספוטיפיי ויהפוך את שוק שירותי הזרמת המוזיקה, שבו פועלות גם אפל, אמזון, יוטיוב וחברות נוספות, לעוד יותר צפוף ותחרותי.