אם אתם משתמשים בטוויטר, כנראה שאתם מכירים את התחושה המתסכלת: פרסמתם ציוץ מוצלח שזוכה לתגובות ושיתופים, אבל לפתע גיליתם שהשמטתם בטעות אות מסוימת או שלא דייקתם לחלוטין במידע שכתבתם. כעת אתם צריכים להחליט - האם למחוק את הציוץ ולפרסם אותו מחדש, או ללמוד לחיות עם העובדה שהפדיחה שעשיתם תמשיך להופיע באינטרנט לנצח נצחים. לא עוד. אמש (יום ג') הכריזה טוויטר כי היא עובדת על כפתור "עריכה" (edit) שיאפשר לערוך ציוצים לאחר הפרסום.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר. פיצ'ר שהמשתמשים מחכים לו שנים
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מדובר באחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר על ידי המשתמשים ברשת החברתית לאורך השנים, והוא קיים אצל המתחרה פייסבוק כבר מ-2013. ג'יי סאליבן, סגן נשיא למוצרים צרכניים בטוויטר, הסביר כי "אנשים רוצים להיות מסוגלים לתקן טעויות (מביכות לפעמים), שגיאות כתיב ודברים שנכתבו בלהט הרגע". לפי ההודעה של טוויטר, בחודשים הקרובים ייבחן הפיצ'ר בחשבונות "טוויטר בלו", השירות למנויים בתשלום, ואם הכל ילך כשורה הוא יגיע בהמשך לכל המשתמשים.
השבוע האחרון היה סוער במיוחד עבור הרשת החברתית: ביום שני פורסם כי אילון מאסק, מנכ"ל טסלה והאיש העשיר בעולם, רכש 9% ממניות החברה, ויום לאחר מכן התברר כי הוא מצטרף לדירקטוריון שלה. אתמול פרסם מאסק בחשבון האישי שלו סקר שבו שאל את עוקביו אם הם מעוניינים בכפתור "עריכה". 73.6% השיבו שכן. עם זאת, בחברה אומרים כי אין קשר לסקר וכי העבודה על כפתור העריכה החלה כבר בשנה שעברה.
2 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
חבר חדש בדירקטוריון. אילון מאסק
(צילום: רויטרס)
מדובר בתפנית חדה במדיניות של טוויטר. בשנת 2020 אמר המייסד ומנכ"ל החברה לשעבר ג'ק דורסי כי היא "ככל הנראה לעולם לא" תוסיף כפתור עריכה לפלטפורמה. אבל בסוף השנה שעברה פרש דורסי מהחברה, ומתברר כי המנכ"ל החדש פרג אגרוול חושב שכפתור עריכה הוא דווקא רעיון מצוין. עם הצטרפותו של מאסק לדירקטוריון של החברה, ולאור היעד השאפתני שלה להגדיל באופן דרמטי את מספר המשתמשים עד סוף 2023, סביר להניח שלמשתמשי טוויטר צפויות הפתעות נוספות בחודשים הקרובים.