IFA, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה באירופה, הגיעה לסיומה. אחרי שכבר דיברנו על החידושים הבולטים ביותר שראינו במהלכה ועל הפיתוחים המעניינים ביותר שנוצרו עבור חיות המחמד שלנו, הגיע הזמן לדבר על זווית נוספת של התערוכה, שכללה לא מעט מוצרים מוזרים שאף אחד לא באמת ביקש לקבל. הנה הם לפניכם - הדברים הביזאריים ביותר שנתקלנו בהם במהלך בתערוכה בברלין.
4 צפייה בגלריה
IFA 2022
IFA 2022
IFA 2022. דברים מוזרים
(צילום: AFP)

עוד קצת מ-IFA 2022

קופסת הנעליים החכמה של LG

לצד המסכים הגמישים והמקרר הצבעוני שלה, LG חשפה בתערוכה גם את ה-ShoeCase - מערכת ביתית לאחסון וטיפול בנעליים.
ה-LG Styler ShoeCase הוא למעשה פתרון ביתי ייעודי לארגון, אחסון, טיפול והצגה של נעליים - טרנד שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. המתקן של LG כולל מספר טכנולוגיות מעניינות, בהן טכנולוגיות ששומרות על הנעליים מפני לחות ומפני חשיפה לאור אולטרה-סגול שעשוי לגרום לשינוי צבע של הנעליים. כמו כן, המערכת כוללת מנגנון סיבוב מובנה שיציג את הנעליים ב-360 מעלות באופן קבוע, לצד יכולות עיצוב מודלריות המאפשרות ליצור מערום של עד ארבעה מתקני ShoeCase שיציגו לראווה את אוסף הנעליים שלכם.
4 צפייה בגלריה
מתקן הנעליים החדש של LG
מתקן הנעליים החדש של LG
מתקן הנעליים החדש של LG
(צילום: רועי האן)
בנוסף לכך, המערכת החדשה מסוגלת לטהר את הנעליים באמצעות מערכת הרענון הייעודית TrueSteam, הכוללת 10 תוכניות טיהור שונות המותאמות לסוגים שונים של נעליים, תוך שהיא מסוגלת לטהר עד ארבע זוגות נעליים בתוך 37 דקות בלבד.
נכון לרגע כתיבת שורות אלה, LG טרם חשפה את הזמינות והמחיר של מתקן הנעליים החדש.

חליפת המסאז' שתשחרר את הגוף שלכם

גם אם אתם חובבי עיסויים מושבעים, על חליפת המסאז' החדשה של חברת Hyperice אני בטוח שלא שמעתם.
ה-Normatec 3 (כן, היו שני דגמים לפני זה שהוצג לנו השנה ב-IFA) היא למעשה חליפת מסאז' מתנפחת, שאותה ניתן לקנות בשלושה חלקים: רגליים, ידיים וירכיים. אז איך זה בעצם עובד? כל שעליכם לעשות הוא ללבוש את החלק הרצוי, לחבר אותו באמצעות שני צינורות ענקיים ללוח הבקרה של החליפה, ללחוץ על כפתור ההפעלה ובום - הרי לכם מסאז' עמוק שישחרר כל שריר ושריר בגופכם.
4 צפייה בגלריה
Normatec 3: חליפת מסאז'
Normatec 3: חליפת מסאז'
Normatec 3: חליפת מסאז'
(צילום: רועי האן)
אז האם זה באמת עובד? בכנות, אחרי שניסיתי את חליפת הרגליים במשך לא פחות מרבע שעה, זה בהחלט עובד, בייחוד אחרי יום שלם של הליכה ותיזוזים בין הביתנים הענקיים של התערוכה. יש רק בעיה אחת בכל הסיפור הזה וזה המחיר - את חליפת הרגליים של Hyperice תוכלו לקנות תמורת 800 דולר, וכאמור זהו רק חלק אחד מתוך שלושת חלקי החליפה שאפשר לקנות - חליפת המסאז' המלאה תעלה לכם לא פחות מ-1,450 דולר.

נוקיה דואגת שלעולם לא נאבד את האוזניות שלנו

כבודה של נוקיה, אחת מיצרניות הסלולר והטכנולוגיה הוותיקות בעולם, במקומו מונח, אבל ל-Nokia 5710 XpressAudio אף אחד לא באמת הכין אותי.
4 צפייה בגלריה
Nokia 5710
Nokia 5710
Nokia 5710
(צילום: רועי האן)
במבט ראשון ה-Nokia 5710 נראה כמו כל מכשיר טלפון רגיל, כשהוא כולל מסך בגודל 2.4 אינץ' לצד לוח מקשים פיזי (כן, נוקיה ממש לא מתכוונת לנטוש את הטכנולוגיה הזאת בקרוב ויש כאלה שמאוד יעריכו אותה על כך). אז איפה הייחוד של המכשיר, אתם שואלים? בחלקו האחורי ניתן למצוא דלת קטנה שניתנת להזזה כלפי מטה. כשעושים זאת, מתגלות לפתע אוזניות אלחוטיות שיושבות להן בנינוחות בתוך קייס הטעינה הייעודי שלהן.
ראוי לציין שנוקיה היא ממש לא הראשונה שחשבה על רעיון מוזר שכזה, אבל בניגוד לשלל חברות אחרות שפחות ממהרות להציג את הפיתוחים שלהן לקהל הרחב, את ה-Nokia 5710 היה ניתן לראות לראווה בגאוות יחידה של ממש בביתן של היצרנית ב-IFA. נוקיה ציינה שהמחיר של המכשיר יעמוד על כ-69 אירו, ושבשלב הראשון הוא יימכר ברחבי בריטניה בלבד.
הכותב היה אורח חברת LG בברלין