הדפסה במהירות שיא ובאיכות גבוהה במיוחד: עולם ההדפסה התלת-ממדית מצליח לשבור לא מעט שיאים משנה לשנה, אך הפעם נראה שאנקר הצליחה לשבור כמה שיאים בו זמנית עם ה-AnkerMake M5, מדפסת התלת-ממד הביתית החדשה שלה שעושה הכל מהר יותר, מדויק יותר ואולי הכי חשוב - זול יותר.
3 צפייה בגלריה
AnkerMake M5
AnkerMake M5
AnkerMake M5
(צילום: רועי האן)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אנקר חשפה את המדפסת החדשה בחודש אפריל האחרון, וכעת היא מציגה אותה לראווה בתערוכת IFA שמתקיימת בברלין. המדפסת עדיין לא הגיעה לחנויות, אך אנקר מבטיחה שפתיחת ההזמנה המוקדמת למדפסת תגיע בקרוב.
3 צפייה בגלריה
הדפסה במהירות שיא
הדפסה במהירות שיא
הדפסה במהירות שיא
(צילום: רועי האן)
היתרון המובהק שמפגינה המדפסת של אנקר הוא מהירות ההדפסה שהיא מסוגלת לספק - עד פי חמישה בהשוואה למדפסות תלת-ממד ביתיות אחרות. המדפסת מצוידת בראש הדפסה מדויק במיוחד המדפיס בדיוק של 0.1 מילימטרים בלבד, כך שאפילו שהמדפסת עובדת במהירות גבוהה של עד 250 מילימטר לשנייה, הסיכוי לתקלות ולשיבושים בהדפסה עדיין נמוך - ראוי לציין שקיימות מגוון רחב של מדפסות תלת ממד בשוק המסוגלות להדפיס במהירות שכזו, אך רובן לא מגיעות אליה מחשש לשיבושים ותקלות בזמן ההדפסה.
אנקר כאמור מנסה לגשר את הפערים האלה, תוך שהיא מונעת בזבוז של חומרים ובעצם הופכת את כל תהליך ההדפסה לזול יותר וכן שומרת על איכות תוצרים גבוהה יותר. את זה היא עושה באמצעות מצלמה חכמה מבוססת בינה מלאכותית שסורקת באופן קבוע את הליך ההדפסה ומתריעה מפני שיבושים אפשריים (המצלמה אפילו תומכת בראיית לילה כך שתוכלו לעקוב אחר ההדפסה שלכם היישר מהמיטה), ובשילוב עם ראש ההדפסה המדויק ועם מהירות העבודה הגבוהה מקבלים מדפסת קטנה אך מהירה במיוחד שמספקת תוצרים מרשימים במינימום זמן וחומר.
3 צפייה בגלריה
איכות הדפסה גבוהה במיוחד
איכות הדפסה גבוהה במיוחד
איכות הדפסה גבוהה במיוחד
(צילום: רועי האן)
מעבר לכך, המדפסת כוללת מספר פיצ'רים שהופכים את חוויית השימוש בה לקלה ונוחה, בהם אפשרות חיבור ושליטה מרחוק במדפסת באמצעות אפליקציה ייעודית, צג מגע מובנה לתפעול נוח של המדפסת, שלדת אלומיניום קלה בעלת רמת עמידות גבוהה, מערכת כוונון והתאמת גובה אוטומטית, מגוון רחב של אביזרים כגון מתקן לאחסון וארגון של חומרי ההדפסה ועוד.
ראוי לציין שעל אף שמדובר במדפסת שכוללת לא מעט טכנולוגיה ופיצ'רים מתקדמים, המחיר שלה עדיין יחסית נמוך ועומד על 700 דולר בלבד - תג מחיר די חלומי בשביל הביצועים שאנקר מספקת כאן.
הכותב הוא אורח חברת LG בברלין