גוגל הדור הבא: ענקית הטכנולוגיה גוגל חשפה הערב (חמישי) מספר מוצרים חדשים, בהם סדרת מכשירי הפיקסל 7 לצד שעון חכם חדש וטאבלט. כמו כן חשפה החברה מספר טכנולוגיות חדשות שיהיו זמינות במכשירי החברה במהלך החודשים הקרובים. לצערנו - נראה שלגוגל עדיין אין כוונה להביא את המכשירים לישראל.
5 צפייה בגלריה
מוצרי Google Pixel החדשים
מוצרי Google Pixel החדשים
מוצרי Google Pixel החדשים
(צילום: Google)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

Pixel 7

גוגל חשפה במהלך האירוע את הדור הבא של סמארטפון הפיקסל שלה. בדומה לשנים קודמות, גם השנה נקבל בתחילת הדרך שני דגמים, פיקסל 7 ופיקסל 7 פרו. דגם הבסיס יתחיל במחיר של 599 דולר, ודגם הפרו במחיר של 899 דולר.
העיצוב של הפיקסל 7 מזכיר מאוד את זה של הפיקסל 6, אולם כאן גוגל נטשה את הגימור בעל שני הצבעים לטובת גימור בצבע אחיד המופרד בחלק העליון באמצעות מערך הצילום. גוגל התגאתה כי מכשירי הפיקסל 7, לצד שאר מכשירי החברה שנחשפו הערב, מיוצרים כולם מחומרים ממוחזרים.
הפיקסל 7 יציע תמיכה בתקן עמידות בפני מים ואבק IP68 ויגיע בשלושה צבעים: שחור, לבן וירוק. באשר לגדלי המסכים, הפיקסל 7 יגיע עם מסך OLED בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית +FHD ודגם הפרו יציע מסך OLED בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית +QHD. שני המסכים יתמכו בקצב ריענון דינמי של עד 120 הרץ. בנוסף, תוצע האפשרות לפתיחה של נעילת המכשיר באמצעות זיהוי פנים, זאת לצד קורא טביעות האצבע שנמצא מתחת למסך.
5 צפייה בגלריה
סדרת פיקסל 7
סדרת פיקסל 7
סדרת פיקסל 7
(צילום: Google)

מעבד הבית של גוגל כאן כדי לעשות רעש

מתחת למכסה המנוע של הפיקסל 7 פרו נקבל בין היתר את הדור השני של מעבד ה-Tensor, מעבד הבית בייצור פנימי של החברה שהחל את דרכו עם הפיקסל 6. הדור החדש של המעבד, שייקרא Google Tensor G2 צפוי להביא לשולחן לא מעט שיפורים, בהם ביצועים הגבוהים ב-60% בהשוואה לביצועים של הדור היוצא. לצד המעבד החדש יגיע הפיקסל 7 פרו עם עד 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM) - דגם הבסיס יגיע עם 8 גיגה-בייט.
5 צפייה בגלריה
Google Tensor G2
Google Tensor G2
Google Tensor G2
(צילום: Google)
באשר לנפח האחסון, שני המכשירים יציעו 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון פנימי שאינו ניתן להרחבה. סוללת המכשיר של דגם הבסיס תגיע בנפח של 4,355 והסוללה של דגם הפרו תגיע בנפח של 5,000 מיליאמפר-שעה. בשני המקרים גוגל לא פירטה מה יהיו יכולות הטעינה של המכשירים, אך היא כן הבטיחה שיהיה מדובר בסוללות "שיחזיקו ליום שלם" שיתמכו בין היתר במצב חיסכון שיאפשר למכשיר לפעול במשך לא פחות מ-72 שעות לפני הצורך בטעינה.
גוגל הבטיחה שבזכות המעבד החדש שלה, מכשירי הפיקסלים יהנו ממגוון רחב של פיצ'רים חכמים ומתקדמים המבוססים על בינה מלאכותית, שיהיו זמינים אך ורק במכשירי הפיקסל. כמו כן גוגל ציינה ששני המכשירים יגיעו עם שבב האבטחה המתקדם שלה, Titan M2, ושהם יציעו תמיכה ב-WiFi 6 ובקישוריות 5G. גוגל אף הכריזה כי שני המכשירים יציעו תמיכה ביכולות VPN מובנות שיהיו זמינות למשתמשי שירות Google One.

גוגל מבטיחה שיפור גם בגזרת הצילום

גם המצלמות של הפיקסל 7 זכו ללא מעט שדרוגים. מערך הצילום האחורי של הפיקסל 7 פרו יכלול שלוש מצלמות, בהן חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה-פיקסל שיציע תמיכה בייצוב אופטי מובנה, תמיכה בפוקוס אוטומטי וזווית צילום של 82 מעלות. לצידו נקבל עוד שני חיישנים, האחד ברזולוציית 12 מגה-פיקסל ועדשה רחבה של 125.8 מעלות, והשני ברזולוציית 48 מגה-פיקסל שתציע עדשת טלפוטו בעלת יכולות זום אופטיות עד פי 5 לצד יכולות זום היברידיות עד פי 30 באמצעות טכנולוגיית "Super Res Zoom".
מצלמת הסלפי של הפיקסל 7 פרו תציע חיישן ברזולוציית 11 מגה-פיקסל, ותתמוך בין היתר בפיצ'ר חדש בשם "Guided Frame" שיסייע לבעלי מוגבלות לצלם סלפי בקלות, ובטכנולוגיית "True Tone" המסייעת בקבלת גווני עור טבעיים בזמן צילום תמונות. באשר לדגם הבסיס של הפיקסל 7, מערך הצילום יכלול את העדשה הראשית ואת עדשת הצילום הרחב, אך לא יכלול את חיישן ה-48 מגה-פיקסל.

Pixel Watch

אחרי שנחשף במלואו ברחבי הרשת כבר לפני לא מעט שבועות, גוגל הכריזה באופן רשמי על השעון החכם החדש שלה, Pixel Watch, שיעלה החל מ-349 דולר לגרסת הבסיס (גרסת ה-LTE תעלה 399 דולר).
5 צפייה בגלריה
Google Pixel Watch
Google Pixel Watch
Google Pixel Watch
(צילום: Google)
השעון החכם החדש של גוגל יציע עיצוב אלגנטי ומעוגל, שעל-פי גוגל עוצב בקפידה על מנת להתאים לכל שימוש אפשרי. לצד גוף השעון, הציגה גוגל מעל ל-20 רצועות שעון שונות שניתן להחליף בקלות. גודל השעון עצמו הינו 41 מילימטרים, והוא יציע מסך AMOLED בעל תמיכה בבהירות מקסימלית של עד 1,000 ניטים שיתמוך בין היתר בטכנולוגיית Always on Display. סוללת השעון תגיע בנפח של 294 מיליאמפר-שעה, והיא צפויה לספק עד 24 שעות שימוש לפני צורך בטעינה - גוגל הבטיחה שיהיה ניתן לטעון את השעון במלואו בתוך 80 דקות, או מחצית מהסוללה שלו בתוך 30 דקות.
מערכת ההפעלה של השעון תהיה WearOS 3.5, שתציע התממשקות מלאה עם האקו-סיסטם החכם של גוגל. עוד הודיעה גוגל שהשעון שלה יציע תמיכה מלאה בטכנולוגיות ניטור הכושר והבריאות של FitBit, אותה רכשה החברה בנובמבר 2019 תמורת 2 מיליארד דולר.

Pixel Tablet

מוצר נוסף שחשפה גוגל באירוע הוא הטאבלט הראשון של סדרת מכשירי הפיקסל, שיענה לשם Pixel Tablet ויגיע לשוק במהלך 2023.
5 צפייה בגלריה
יחד עם תחנת עגינה ייעודית: Google Pixel Tablet
יחד עם תחנת עגינה ייעודית: Google Pixel Tablet
יחד עם תחנת עגינה ייעודית: Google Pixel Tablet
(צילום: Google)
הטאבלט החדש יציע גם את שבב ה-Tensor G2 מבית גוגל לצד מסך בגודל 10 אינץ'. גוגל חשפה שהטאבלט החדש יוכל לשמש גם כמרכז בקרה של Google Home באמצעות חיבורו לתחנת עגינה ייעודית. המחיר של הטאבלט לא פורסם.