הקניון הדיגיטלי של אינסטגרם עושה עלייה: הרשת החברתית הפופולרית, שחוגגת בימים אלה עשור לקיומה, משיקה היום (ב') את "אינסטגרם שופינג" - פלטפורמת הקניות המקוונות - גם בישראל. בכך, בעלי עסקים יוכלו להציע מוצרים על גבי האינסטגרם, ומשתמשים יוכלו לבצע רכישות ישירות ברשת החברתית.
באינסטגרם מדווחים כי עד כה בכל חודש מתבצעות 130 מיליון הקלקות על תיוגי מוצרים ברשת החברתית. הכלי הזה מאפשר לתייג מוצרים בפוסטים ובסטורי של אינסטגרם, כך שמשתמשים יכולים להגיע לעמוד רכישת המוצר בקליק אחד.
עוד בנושא:
בעלי עסקים בכל גודל יוכלו מעתה גם להצטרף ל-Shops באינסטגרם, ולהקים בעצמם חנות דיגיטלית בתוך הרשת החברתית באופן מותאם ונוח לתפעול. בימים של משבר הקורונה, בעלי עסקים קטנים ועצמאים ממשיכים לחפש דרכים חדשות לשרוד, כך שהשתלבות ברשת החברתית עשויה לעזור להם להגיע לקהלים חדשים. בין היתר, מוצרי השופינג של אינסטגרם מפותחים במרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בישראל.
1 צפייה בגלריה
קניון דיגיטלי. אינסטגרם
קניון דיגיטלי. אינסטגרם
קניון דיגיטלי. אינסטגרם
(צילום: Shutterstock)
הרחבת הפעילות של אינסטגרם שופינג למדינות נוספות בעולם, וגם בישראל, היא צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכת הפלטפורמה מרשת חברתית לאתר סחר מקוון. שירות Facebook Pay שכבר הושק בשנה שעברה, צפוי להתרחב ולכלול גם את אינסטגרם ובהמשך את וואטסאפ, ולאפשר למשתמשים לשלם בצורה ישירה בכל אחת מהפלטפורמות - גם בישראל.