לא הצלחתם להתחבר לטוויטר בשעה האחרונה? אתם לא לבד: משתמשים ברחבי העולם, וגם בישראל, דיווחו בשעה האחרונה על תקלה ברשת החברתית. נכון לשעה 15:55 נראה שהתקלה נפתרה. לאתר DownDetector, שעוקב אחרי תקלות באתרים ובשירותים שונים ברשת, הגיעו עשרות אלפי דיווחים על קשיים בהתחברות לרשת החברתית. בתגובה לפניית ynet נמסר מטוויטר כי החברה בוחנת את הנושא.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אחר הצהריים צייצה טוויטר בעמוד של מחלקת התמיכה שלה: "לחלקכם יש קשיים בהתחברות לטוויטר ואנחנו עובדים על תיקון התקלה כדי שכולם יוכלו להתחבר. תודה על הסבלנות".
לדברי תומר לוי, מנכ"ל חברת Logz.io שפיתחה תוכנה לזיהוי ואיתור תקלות במערכות ארגוניות מבוססות ענן, עדיין לא ברור מה גרם לקריסה של טוויטר. "המערכות התומכות שלה והעננים השונים מתפקדים כרגיל", אמר לוי מוקדם יותר, "לכן, אופציה קיימת שעשויה לגרום לנפילה היא בעיה באבטחת המידע, או לחילופין שינוי פנימי שנעשה במערכות". טוויטר, שהוקמה בשנת 2006, מאפשרת למשתמשים לפרסם תמונות, סרטונים ופוסטים באורך של עד 280 תווים. יש לה כ-230 מיליון משתמשים יומיים פעילים ברחבי העולם.
התקלה בטוויטר מתרחשת בתקופה רגישה עבור החברה: מוקדם יותר השבוע היא הגישה תביעה נגד המיליארדר אילון מאסק, שבסוף השבוע הודיע כי הוא נסוג מהעסקה לרכישתה תמורת 44 מיליארד דולר. בצל הסכסוך עם מאסק והמשבר הכללי בענף ההייטק, מניית החברה נמצאת במגמה של ירידה כבר חודשים. על הרקע הזה, במאי האחרון היא הכריזה על הקפאת הגיוסים ולפני כשבוע פיטרה 30% מהעובדים במחלקת הגיוס שלה.
פורסם לראשונה: 15:27, 14.07.22