עכשיו בחנות האפליקציות של גוגל: אחרי שאושרה להורדה בחנות האפליקציות של אפל בחודש פברואר האחרון, Truth Social, הרשת החברתית של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, אושרה על-ידי גוגל והפכה רשמית לזמינה להורדה גם בחנות האפליקציות Play Store. עד היום דחתה גוגל בתוקף את אישורה של הרשת החברתית, בטענה ל"ניהול תכנים לא יעיל". נכון לרגע הרשת החברתית לא זמינה להורדה בישראל בישראל.
1 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ על רקע הרשת החברתית Truth Social
דונלד טראמפ על רקע הרשת החברתית Truth Social
דונלד טראמפ על רקע הרשת החברתית Truth Social
(צילום: רויטרס, Truth Social)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

כאמור, את Truth Social השיק לראשונה טראמפ בחודש פברואר האחרון, ועד כה היא הייתה זמינה להורדה בחנות האפליקציות של אפל בלבד. מבחינה ויזואלית ופונקציונלית הממשק של הפלטפורמה מזכיר מאוד את טוויטר, כשהוא מאפשר למשתמשים לפרסם מעין ציוצים, שכל אחד מהם נקרא Truth. כמו כן ניתן לשתף פוסטים של אחרים בפונקציה הנקראית Re-Truth, לעקוב אחרי משתמשים אחרים, להתכתב בהודעות אישיות, וכן להגיב לפוסטים או לסמן כי אוהבים אותם.
השקתה של הרשת החברתית החדשה הצליחה להחזיר את טראמפ היישר אל במת הרשתות החברתיות, זאת לאחר שהוא נחסם בטוויטר, פייסבוק וביוטיוב לפני יותר משנה בעקבות מהומות הקפיטול, במסגרתן הואשם בפרסום הודעות ופוסטים המסיתים לאלימות. טראמפ מקדם את Truth Social כרשת חברתית שתאפשר "חופש ביטוי ללא אפליה נגד עמדות פוליטיות שונות".
ראוי לציין שעד כה, Truth Social כן הייתה זמינה להורדה למכשירי אנדרואיד באמצעות הורדה של האפליקציה באופן חיצוני ולא דרך חנות האפליקציות של גוגל. ועדיין, האישור הרשמי של גוגל לרשת החברתית תהיה ללא ספק מקפצה די גדולה שסביר שתביא לעלייה משמעותית בהיקף השימוש בה.